loading
در حال بررسی درخواست شما
ده نفره ، اصرار بیشتری بر برد داشتیم ...
ده نفره ، اصرار بیشتری بر برد داشتیم ...

ده نفره ، اصرار بیشتری بر برد داشتیم ...

در باره پیروزی دو بر صفر امشب ...

باور دارم که امشب بازی برجسته ای به نمایش گذاشتیم . ما با روح و کلاسی بالا بازی کردم ، و اعصاب خود را وقتی شرایط مشکل شد کاملا کنترل کردیم . پس ما در مجموع بازی خوب و بلوغ خود را به نمایش گذاشتیم و در لحظات مهم قاطع بودیم . من راجب دروازبان ، راجب اینکه الکس سانگ را پس از اخراج توماس به مرکز دفاع ببرم فکر کردم ، و باور دارم که امروز همه تیم به خوبی با موقعیت سازگار شد و بازی برجسته ای را ارائه دادیم .

در باره پنالتی وستهم و اخراج توماس ورمائلن ...

در مورد هر دو بسیار ناراحت شدم ، لحظه ناگواری بود . ما از این صحنه ها بسیار دیده ایم بدون اینکه بازیکن مجازات شود

در باره بازی یکشنبه منچستر چلسی ...

کاری که ما باید انجام دهیم پیروز شدن در بازیهای خودمان و تماشا کردن بازیهای دیگر تیم ها در آسودگی خاطر از پیروزی خودمان است . ما خیلی وقت پیش به این مساله پی بردیم که باید راه خودمان را بدون توجه به سایر نتایج پیگیری کنیم و این کار را به صورت خوشایندی انجام داده ایم زیرا در شرایطی که باید بازی را آرام کنیم به راحتی کنترل را در دست گرفته ایم ، رشد بسیاری کرده ایم و در شرایطی که بازی سرعت میخواهد به راحتی راهش را مییابیم ، معتقدم نتیجه امشب تنها به اعتمادمان در بازی های آینده اضافه میکند .

درباره منوئل آلمونیا ...

او مشکلات زیادی داشته ، و میدانم که همیشه در یک سطح نبوده . اوائل فصل یکسری مشکل داشت اما الان معتقدم که بازی برجسته ای انجام میدهد و به او اطمینان دارم ، در دو سه ماه گذشته او پاسخ انتقاد ها را داده است.

درباره نبرد بر سر قهرمانی ...

ما زیر فشار خاصی نیستیم ، این فصل فراتر از انتظار بوده ایم . ما میخواهیم ببریم زیرا هوشیاریم به اینکه همچنان هیچ جامی را کسب نکرده ایم ، اشتها ، استعداد و ذهنهایمان به سمت قهرمانیست . تنها کاری که میتوانیم بکنیم پیروزی به بهترین شکل در بازی های خودمان است و منتظر برای امتیاز از دست دادن دیگر تیمهاست . وقتی فوتبالیس هستید همیشه میخواهید جام ها را ازان خود کنید . مردم میزان جوانی این تیم را درک نمیکنند ، این تیم حتما جام میبرد ، زودتر بهتر . این فصل شانس بسیار خوبی برای اینکار داریم و نمایشمان در نیمه دوم این بازی در آینده بسیار سرنوشت ساز خواهد شد .

درباره نبود ورمائلن و مصدومیت گالاس ...

امیدوارم که این مشکلی برایمان بوجود نیاورد اما ما نمیتوانیم همینطور به از دست دادن دفاع وسطهایمان ادامه  دهیم . یک باشگاه نمیتواند شش مدافع وسط داشته باشد چون این بی معنیست ، ما گالاس را در اختیار نداریم و توماس را امروز از دست دادیم ، سول کمپبل بازی بسیار خوبی به نمایش میگذارد ، اما فکر میکنم اگر برای بازی بعدی هم بخواهد بازی کند قدری دچار مشکل میشود . پس من باید به او آخر هفته ای طولانی جهت ریکاوری دهم . او برای ما بسیار مهم است و به نظرم خرید بسیار خوبی بوده است .
همه میگویند که من کسی را به خدمت نگرفتم اما وقتی به عملکرد سول بنگریم میبینیم که خرید فوق العاده ای بوده است . با تجربه است و این تجربه در رختکن برای ما حیاتیست . وقتی تیمی مثل آرسنال در شرایط کنونی ما قرار میگیرد به بازیکنانی مثل او بسیار نیاز دارد ، کسانی مثل سول و آلمونیا که بسیار تاثیر گزارند . آنها در این شرایط بوده اند پس بقیه بازیکنها به آنها گوش میدهند .

درباره قرار دادن الکس سانگ در مرکز دفاع ...

فکر میکنم عملکردش در آنجا نشان دهنده بازی خوبش باشد . به خوبی و آسانی پست را پذیرفت و بازی خوبی نیز انجام داد و البته قبل از این در هافبک خود را به اثبات رسانده است . من ترسی از قرار دادن مجدد او در آن پست ندارم.

درباره اینکه آرسنال به مصیبت برای پیروزی نیاز داشته باشد ...

با شما موافقم ، ما نیاز خود را امشب از داده بودیم . فکر میکنم آنها حواسشان را با هیاهوهای درباره تساوی دیروز از داسته بودند . ما ضرورت لازم را نداشتیم ، و وقتی ده نفره شدیم التزام بیشتری بر پیروزی داشتیم !

درباره روبین ون پرسی ...

فکر میکنم او این هفته به باشگاه بازگردد . ما نماینده خود را به هلند ، جایی که وی در آنجا مشغول استراحت است فرستاده ایم . از نظر فیزیکی بسیار سرحال بنظر میرسد اما فکر میکنم برای پا به توپ شدن یک ماه دیگر نیاز دارد .


در آخر از طرف خودم و کانون هواداران آرسنال سال نو رو به همه ی آرسنالی های کشور تبریک میگم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰