loading
در حال بررسی درخواست شما
پنج بازیکن سابق آرسنال که نمی‌دانستید هنوز در خارج از اروپا مشغول به بازی هستند
پنج بازیکن سابق آرسنال که نمی‌دانستید هنوز در خارج از اروپا مشغول به بازی هستند

پنج بازیکن سابق آرسنال که نمی‌دانستید هنوز در خارج از اروپا مشغول به بازی هستند

در حالی که اکثر بازیکنان سابق آرسنال در حال حاضر در سایر نقاط اروپا فعال هستند، تعداد زیادی از توپچی های سابق این قاره را ترک کرده‌اند.

چه آنها با انگیزه های مالی بزرگ به جای دیگری جذب شده باشند و چه به کشور مادری خود بازگشته باشند، نمونه های زیادی از بازیکنان سابق آرسنال وجود دارد که اکنون در جاهای دیگر بازی می‌کنند.

در اینجا پنج بازیکن سابق آرسنال وجود دارد که احتمالاً نمی‌دانستید هنوز در خارج از اروپا بازی می‌کنند.

داوید اوسپینا

انتقال اوسپینا به لیگ حرفه‌ای عربستان تا حدودی مورد توجه قرار گرفت، شاید به این دلیل که او درست قبل از هجوم سوپراستارها در سال ۲۰۲۳ وارد این لیگ شد.

این گلر کلمبیایی فصل گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه آرنج از میادین دور بود و اخیراً به تیم اصلی بازگشته است.

اوسپینا که اکنون با بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو و سادیو مانه در النصر دست و پنجه نرم می‌کند، در حال حاضر به دنبال بازپس گیری جایگاه شماره یک خود زیر نظر لوئیس کاسترو است.

ریو میاچی

''او توانایی خامی دارد که باشگاه های زیادی را در سراسر جهان جذب کرده است.'' این سخنان آرسن ونگر پس از امضای اولین قرارداد حرفه‌ای میاچی با آرسنال در سال ۲۰۱۱ بود.

علیرغم پتانسیل بالایی که در آن روزگار داشت، مصدومیت‌ها در طول این سال‌ها با این وینگر مهربان نبودند. از زمان ترک آرسنال در سال ۲۰۱۵، این ملی پوش ژاپنی بیش از ۱۷۰ بازی را به دلیل مصدومیت های مختلف از دست داده است.

خوشبختانه، به نظر می‌رسد که او امروزه در وضعیت نسبتا مناسبی قرار دارد و در حال حاضر برای تیم ژاپنی یوکوهاما مارینوس بازی می‌کند. با وجود تمام مشکلات مصدومیتی که با آن مواجه شده است، او هنوز هم سرعت زیادی در پاهای خود دارد.

جوئل کمپل

کمپل که به خاطر مبارزاتش در جام جهانی ۲۰۱۴ با کاستاریکا به نیکی یاد می‌شود، اکنون در کشور مادری خود برای آلاجولنسه بازی می‌کند.

این مهاجم در مجموع هفت سال را در آرسنال سپری کرد، اگرچه در این مدت تنها ۴۰ بازی در تیم های بزرگسالان انجام داد. زمانی که با توپچی‌ها قرارداد داشت، بیشتر روزهای خود را به صورت قرضی گذراند.

از زمان بازگشت به کاستاریکا در تابستان ۲۰۲۳، این بازیکن ۳۱ ساله در ۳۴ بازی ۹ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل داده است.

پارک چو یونگ

در سال ۲۰۱۱، پارک از موناکو به آرسنال ملحق شد و تا حدودی فوتبال دوستان را شگفت زده کرد. مهاجم اهل کره جنوبی در آن زمان ۲۶ سال سن داشت و قبل از اینکه باشگاه را ترک کند فقط یک بار در لیگ برتر به میدان رفت.

پس از مدت کوتاهی در عربستان، این مهاجم در سال ۲۰۱۵ به کره جنوبی بازگشت، جایی که هنوز هم در آنجا بازی می‌کند. او سال های خوبی را با اف سی سئول سپری کرد و اکنون برای اولسان هیوندای بازی می‌کند.

به جرات می‌توان گفت که او در تاریخ بازیکنان آرسنال رتبه بالایی برای پوشیدن پیراهن معروف شماره ۹ ندارد.

کارلوس ولا

وینگر مکزیکی در حال حاضر بازیکن آزاد است، اگرچه او در حال مذاکره با لوس آنجلس گلکسی برای تمدید قرارداد جدید است.

ولا ماه گذشته به خبرنگاران گفت: "ما مذاکراتی خواهیم داشت و خواهیم دید که آیا می‌توانم به بازی در اینجا ادامه دهم." خوشحال می‌شوم که بمانم، اما اگر نه، به دنبال چیز دیگری می‌گردم و از زمان کمی که برای بازی کردن فوتبال دارم لذت می‌برم.»

ولا در ۱۸۸ بازی برای لوس آنجلس ۹۳ گل به ثمر رسانده و ۵۴ پاس گل نیز به ثبت رسانده است. با توجه به اینکه به شروع فصل جدید MLS تنها چند هفته باقی مانده است، ما انتظار داریم که این بازیکن ۳۴ ساله به زودی در مورد آینده خود تصمیم بگیرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ ۱۳:۳۷
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Planet Football
بازدید: ۳۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰