loading
در حال بررسی درخواست شما
عملکرد بازیکنان قرضی آرسنال در پایان فصل 2022/23
عملکرد بازیکنان قرضی آرسنال در پایان فصل 2022/23

عملکرد بازیکنان قرضی آرسنال در پایان فصل ۲۰۲۲/۲۳

در طول فصل، ما 28 بازیکن به صورت قرضی در باشگاه‌های سراسر بریتانیا و مناطق دورتر داشتیم، زیرا آنها به دنبال کسب تجربه یا حضور در ترکیب اصلی تیم بودند.

بازیکنی که بیشترین تاثیر را گذاشت فولارین بالوگان در ریمس بود. این مهاجم با زدن پنج گل در شش بازی اول خود استارت زد و نکته مهم هت تریک در پیروزی 4-2 مقابل لوریان در فوریه بود.

او فصل را با سه گل در چهار بازی پایانی خود به پایان رساند تا تعداد گل های خود را به عدد 21 برساند و مشترکاً در رده چهارم جدول گلزنان لیگ قرار گرفت. برای تکمیل یک فصل خوب، فلو اخیراً برای بازی های خود در لیگ ملت های کونکاکاف به تیم ایالات متحده دعوت شده است.

ما دو بازیکن دیگر در لیگ فرانسه داشتیم و نونو تاوارس نیز در هفته‌های ابتدایی رقابت‌ها یکی از گلزنان مکرر بود زیرا در چهار بازی اول خود برای مارسی 3 گل به ثمر رساند و در 31 بازی لیگ نهایتاً شش گل به ثمر رساند. او با چند نمایش خوب در جناح چپ به تیمش کمک کرد تا به مقام سوم برسد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

در همین حال، نیکلاس پپه هشت بار برای نیس گلزنی کرد، که شامل پنج بازی در 10 بازی قبل از تعطیلات جام جهانی بود، قبل از اینکه مشکلات مصدومیت در نیم فصل دوم رخ دهد و تنها 9 بازی در سال 2023 انجام داد. او با دو گل در لیگ کنفرانس اروپا نقش مهمی در راهیابی نیس به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها ایفا کرد.

ما انبوهی از بازیکنان دیگر داشتیم که در طول رقابت‌ها در سراسر قاره تحت تأثیر قرار گرفتند. آرتور اوکونکو از حضور قرضی در کرو الکساندرا برای حضور در اتریش با اشتورم گراتس جدا شد و پس از قهرمانی در فینال، جایی که آنها راپید وین را شکست دادند، با مدال به شمال لندن بازگشت. اشتورم گراتس نیز در رده دوم جدول قرار گرفت و در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کرد.

پابلو ماری نقش مهمی در کمک به مونزا داشت که به راحتی در اولین فصل بازگشت خود به سری A توانست در این لیگ بماند، علیرغم اینکه پس از یک حمله توسط چاقو در ماه اکتبر متحمل آسیب دیدگی شد. او بهبود یافت تا در ژانویه بازگردد و نمایش های چشمگیری در خط دفاعی به نمایش گذاشت تا در نهایت تیمش را در رتبه یازدهم سری آ ببیند.

الکس رونارسون در 32 بازی برای آلانیا اسپور 6 بار کلین شیت کرد و همچنین دو پاس گل داد، در حالی که نیکولای مولر 5 بار برای دن بوش دروازه حریف را باز کرد، با این حال یک مصدومیت در هلند باعث شد که میکا بیرث برای والویک تنها دو بار در 12 بازی گل به ثمر رساند.

مارسلو فلورس 13 بازی برای رئال اوویدو در دسته دو اسپانیا انجام داد، همان لیگی که میگوئل عزیز در ایبیزا قبل از انتقال به ویگان در ژانویه حضور داشت.

ما سه بازیکنی داشتیم که برای سایر تیم های لیگ برتری حضور داشتند. اینسلی میتلند نایلز 26 بار در تمامی رقابت ها برای ساوتهمپتون بازی کرد، اما علیرغم رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه، یک رقابت پرتلاطم باعث شد که قدیس ها از لیگ برتر سقوط کنند و به اقامت 11 ساله خود پایان دهند.

حضور سامبی لوکونگا در کریستال پالاس به خوبی زیر نظر پاتریک ویرا آغاز شد، زیرا او در هفت بازی متوالی قبل از اینکه اسطوره توپچی ها از این تیم اخراج شود، حضور داشت، اما این ملی پوش بلژیکی بعد از اینکه روی هاجسون روی کار آمد و با موفقیت آنها را از سقوط دور کرد، کار برای او سخت تر شد. چنین نگرانی‌هایی برای سدریک سوارس وجود نداشت، هرچند در طول 5 ماه حضورش در فولام، او 8 بار بازی کرد تا فولام برای اولین بار از فصل 2011/12، موفق شد یک فصل از لیگ برتر را در نیمه اول جدول به پایان برساند.

یکی دیگر از بازیکنانی که از یک فصل عالی لذت برد، آستون تراستی بود که پس از ایجاد تاثیر بسیار زیاد در سنت اندروز، به عنوان بهترین بازیکن فصل بیرمنگام انتخاب شد. این مدافع میانی در چمپیونشیپ پیشرفت کرد، تنها دو بازی لیگ را از دست داد، چهار گل زد و دو پاس گل داد، و نمایش های محکم او در سطح بین المللی نیز به جلب توجه چشم ها کمک کرد، زیرا او اولین بازی خود را برای ایالات متحده در برابر گرانادا در ماه مارس به دست آورد.

بروک نورتون کافی پس از پیوستن به کاونتری در ژانویه و پس از پنج ماه حضور در روترهام، فصل برجسته‌ای در تیم دومش داشت. بروک در تمام بازی‌ها برای آبی‌های آسمانی به میدان رفت زیرا فرم اواخر فصل آن‌ها باعث شد تا در فینال پلی‌آف چمپیونشیپ به جایگاهی دست پیدا کنند که در ضربات پنالتی توسط لوتون تاون شکست خوردند.

تیم آکینولا همچنین شانس بازی در ومبلی را در این فصل به دست آورد، زیرا او در تیم چسترفیلد حضور داشت و به دلیل کسب مقام سوم در لیگ ملی، به پلی آف رسید. با این حال، سی و یکمین و آخرین بازی او باعث شد آنها در ورزشگاه ملی در ضربات پنالتی مغلوب ناتس کانتی شوند.

با این حال، سه بازیکن با تیم هایشان به دسته پایین‌تر سقوط کردند. چارلی پاتینو در بلکپول مورد علاقه هواداران قرار گرفت و در طول دوران حضورش در بلومفیلد رود، دو گل زد و چهار پاس گل داد، اما مجبور شد زیر نظر سه مربی بازی کند زیرا آنها فصل خوبی را سپری نکردند.

عمر رکیک که در نیم فصل اول برای بازی در اسپارتا روتردام تلاش می‌کرد، به طور مرتب برای ویگان در دوره پنج ماهه خود ظاهر می‌شد، اما تلاش های او با سقوط آنها به لیگ یک بی‌فایده بود. میگوئل عزیز هم که فقط دو بار برای آنها به میدان رفت.

مارکینیوس همچنین با حضور در نوریچ، طعم زندگی در چمپیونشیپ را چشید و در اولین بازی خود برای قناری ها در پیروزی 2-0 مقابل کاردیف گلزنی کرد، اما فرم تیم رو به زوال بود. آنها حضور در بازی های پلی آف را از دست دادند. با این حال، او برای تیم ملی برزیل برای جام جهانی زیر 20 سال انتخاب شد، جایی که نمایش های بسیار خوبی در آرژانتین به نمایش گذاشت.

در لیگ یک، تایریس جان جولز در ایپسویچ تاون کار امیدوارکننده‌ای را آغاز کرد و در 21 بازی سه گل برای این تیم به ثمر رساند تا قبل از اینکه آسیب دیدگی زانو به شکل ظالمانه‌ای به رقابت‌های او در اکتبر پایان دهد. روند 11 بازی ناتان باتلر اویدجی در آکرینگتون استنلی هم با سقوط به پایان رسید.

سه بازیکن نیز برای بقا در لیگ دو درگیر بودند. تام اسمیت پس از گذراندن نیم فصل اول رقابت های لیگ ملی با بروملی، جایی که در 13 بازی سه کلین شیت داشت، در یک زمان حساس برای کولچستریونایتد، خود را پیدا کرد و در سه بازی اول خود سه بار دروازه را بسته نگه داشت تا به آنها کمک کند تا هفت امتیاز کسب کنند و خود را از خطر دور کنند.

دیدار مجدد مزید اوگونگبو با کوین بتسی، رئیس سابق آکادمی، پس از اخراج او در اکتبر، مدت زیادی طول نکشید، اما آنها توانستند با قرار گرفتن در رده 22 جدول، از سقوط اجتناب کنند، به این معنی که هارتلپول یونایتد با تیلور فوران از این لیگ سقوط خواهند کرد. این مدافع 11 بازی در طول دوران حضورش در تیم ملقب به استخرها انجام داد.

اویه اژهری فصل خود را وارونه دید، زمانی که پس از تحت تاثیر قرار دادن 12 کلین شیت در 25 بازی برای چلمسفورد سیتی در لیگ ملی جنوب، به SJK Seinajoki در فنلاند نقل مکان کرد. او از آن زمان توانسته 8 کلین شیت دیگر را برای کمک به تیمش برای شکست ناپذیر ماندن در این فصل ثبت کند و در تیم منتخب ماه می لیگ انتخاب شد. دروازه بان دیگری که به صورت قرضی یک بازی دریافت کرد، برایان اوکونکو بود که به صورت اضطراری در تیم هیچین تاون از لیگ برتر مرکزی لیگ جنوبی ظاهر شد.

در اسکاتلند، الکس کرک با ایفای نقش خود در مرحله پلی آف، با وجود از دست دادن بخش بزرگی از فصل به دلیل مصدومیت، تأثیر خوبی در آیر یونایتد گذاشت، در حالی که رایان آلبیوسو به کیلمارناک کمک کرد تا با قرار گرفتن در رتبه دهم در لیگ برتر اسکاتلند از سقوط دوری کند.

عملکرد بازیکنان قرضی آرسنال در این فصل:

فولارین بالوگان (ریمس): 39 بازی - 22 گل

نونو تاوارس (مارسی): 37 بازی - 6 گل

نیکلاس پپه (نیس): 28 بازی - 8 گل

پابلو ماری (مونزا): 31 بازی - 1 گل

اینسلی میتلند نایلز (ساوتهمپتون): 26 بازی

آلبرت سامبی لوکونگا (کریستال پالاس): 9 بازی

سدریک سوارس (فولام): 8 بازی

آستون تراستی (بیرمنگام): 48 بازی - 4 گل

چارلی پاتینو (بلکپول): 37 بازی - 3 گل

بروک نورتون کافی (روترهام): 21 بازی - (کاونتری): 24 بازی

تایریس جان جولز (ایپسویچ): 21 بازی - 3 گل

مارکینیوس (نوریچ): 11 بازی - 1 گل

الکس رونارسون (آلانیا اسپور): 32 بازی

میکا بیرث (والویک): 13 بازی - 2 گل

نیکولای مولر (دن بوش): 24 بازی - 5 گل

عمر رکیک (اسپارتا روتردام): 6 بازی - (ویگان): 11 بازی

میگوئل عزیز (ایبیزا): 11 بازی - (ویگان): 2 بازی

مارسلو فلورس (اوویدو): 15 بازی

رایان آلبیوسو (کیلمارناک): 29 بازی

آرتور اوکونکو (کرو الکساندرا): 26 بازی - (اشتورم گراتس) 18 بازی

مزید اوگونگبو (کراولی تاون): 27 بازی - 1 گل

تام اسمیت (بروملی): 13 بازی - (کولچستر یونایتد): 6 بازی

تیم آکینولا (چسترفیلد): 30 بازی

ناتان باتلر اویدجی (اکرینگتون): 11 بازی

اویه اژهری (چلمسفورد سیتی): 25 بازی - (سیناژوکی): 15 بازی {فصل به پایان نرسیده است}

تیلور فوران (هارتلپول یونایتد): 11 بازی

الکس کرک (آیر یونایتد): 24 بازی

برایان اوکونکو (هیچین تاون): 1 بازی

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۲۴ ۱۷:۱۱
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰