loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

یادداشت روز-۸گل،۵نکته

سلام عزیزان.
(8-2‏)‏(6-1)(5-3) نتایج عجیب این فصل تمام نشدنی به نظر میرسد!بازی با حساب 3-5 به سود آرسنال به پایبن رسید و باعث شد چلسی یکی از سنگین ترین شکستهایش در استمفوربریج را تجربه کند.جدال مربیان 2تیم که از 2نسل کاملا متفاوت به شمار میروند از نکات جالب این دیدار بود.شاید با توجه به روندی که 2تیم طی کرده بودند و جایگاهشان در جدول و البته میزبانی چلسی،اکثر فوتبال دوستان رأی به برتری شیرها میدادند ولی در نهایت نتیجه ای که در پایان بازی بر اسکوربورد ورزشگاه نقش بست چیز دیگری بود.نتیجه ای که برگرفته از شطرنج تاکتیکی بین 2سر مربی بود،و در این بین 5مورد بیشتر از سایر موارد در رقم خورن این نتیجه اثر داشت..
1‏=روزهای طلایی ون پرسی.بازیکنی که با رفتن نصری و فابرگاس کاپیتان جدید تیم شده که فرمی حیرت انگیز از خود به نمایش میگذارد
2‏=روز عجیب جان تری.درحالی که زیر شدیدترین فشارها قرار داشت،روی کرنر لمپارد گلزنی کرد تا نشان دهد فشارها روی او بی تأثیر است،ولی روی گل چهارم آرسنال کسی باورش نمیشد که آن اشتباه را ستون محکم دفاع چلسی مرتکب شده است.
3‏=زشت و زیبای مرتساکر.با توجه به حضور یوآخیم لو در ورزشگاه وی با انگیزه مضاعف وارد زمین شد و عملکرد قابل قبولی هم از خود به نمایش گذاشت،ولی جدا از هوش و قدرت بدنی بالا،سرعت پایین او این امکان را میدهد که با فرم خوب کوژیلنی و برگشت فرمائلن او به نیمکت هدایت شود.
4‏=آشفتگی دفاع چلسی.آبیها نسبت به گذشته زیباتر بازی میکنند،اما این فوتبال زیبا به پاشنه آشیل این تیم تبدیل شده و نفوذهای مدافعین کناری این تیم جای آنان خالی مانده و فرصت ضدحملات را به حریفان میدهد.
5‏=اخراج نشدن ژسنی!!! او بسیار خوش اقبال بود که اخراج نشد!!! او فرصت گل طلایی را با خطایی آشکار از اشلی کول گرفت و تنها با 1کارت زرد از مهلکه گریخت.او بعد از بازی در صفحه توئیترش نوشت که از ماندن در زمین متعجب شدم!! با این اوصاف آیا توپچی هارو در پایان فصل در بین big f0ur ‎خواهیم دید?
انشا الله...

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

bergkamp,henry,wenger

سید امین هستم .خاطرشو بدجور میخوام!! <br>عاشقتم آرسنال و آرسنالی

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۸
بازدید پست : ۱,۲۵۲ بار
کل بازدید: ۳۷۰,۲۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰