loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

سسک:به خاطر مسي آرسنال را ترك كردم

سسك فابرگاس در نهايت پس از كش و قوس‌هاي زياد در فصل و نقل و انتقالات تابستاني آرسنال را به مقصد نوكمپ ترك كرد.

كاپيتان سابق توپچي‌هاي لندن گفت: يك بازيكن وقتي كه مي‌خواهد باشگاهي را كه در آن در اوج است ترك كند كار بسيار سختي پيش‌رو دارد چرا كه بايد كاملا هوشيارانه و با دقت تصميم بگيرد. بسياري تصميم من براي ترك آرسنال و پيوستن به بارسلونا را تصميمي ديوانه‌وار مي‌دانستند چرا كه از ديدگاه آنها من در بارسلونا با وجود بازيكناني همچون ژاوي و اينيستا فرصت بازي را پيدا نخواهم كرد و نيمكت‌نشين خواهم شد.

فابرگاس افزود: تمام تصميمات زندگي سخت است. من در آن هنگام احساس كردم زمان ترك آرسنال پس از هشت سال بازي در اين تيم فرا رسيده است من واقعا بلند پرواز هستم و دوست ندارم در يك سطح بمانم. بسياري بر اين باور بودند كه با ماندن در آرسنال و جذب چند بازيكن خوب مي‌توانيم بار ديگر آرسنال را به اوج بازگردانيم و جام‌ها و عنوان‌هاي زيادي را به دست آوريم، اما خواستم كه با پيوستن به بارسلونا در ليگ قهرمانان اروپا از تيم هاي مدعي باشيم.

فابرگاس كه تاكنون 5 گل را در لاليگا به ثمر رسانده است و بعد از ليونل مسي بهترين گلزن آبي اناري‌ها به شمار مي‌رود گفت: اعتراف مي‌كنم كه بازيكناني چون ژاوي، اينيستا و مسي نقش بسزايي در تصميم‌ام براي پيوستن به بارسلونا داشتند. مسي بازيكن استثنايي است. تماشاي نمايش او مرا به وجد مي‌آورد نمايش درخشان او فقط منحصر به بازي زميني نيست گلي كه او در فينال 2009 مقابل منچستريونايتد در ليگ قهرمانان اروپا در رم به ثمر رساند گل فوق‌العاده‌اي بود و تعجب همگان را به دنبال داشت.مسي با وجود آنكه او قد كوتاهي دارد اما در ضربات سر نيز خيلي خوب كار مي‌كند. واقعا او در آمدن من به بارسلونا تاثير زيادي داشت از بازي كردن كنار او لذت مي‌برم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

Arsenal till I die

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۹/۴
بازدید پست : ۲,۳۹۸ بار
کل بازدید: ۷۴,۳۱۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰