loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

بازی مسخره گل

سایت گل- این روزها بینندگان پیگیر فوتبال های اروپایی شبکه سه در شبکه های اجتماعی و فروم ها لقب بارسا تی وی را به شبکه سه داده اند.اینکه چرا با وجود این همه بازیهای خوب شبکه سه فقط بازیهای بارسا را هم در لیگ قهرمانان و هم در لالیگا پخش می کند این شائبه را در ذهن هم به وجود آورده که مدیران ورزش شبکه سه طرفدار بارسا هستند.

به عنوان مثال همین دیشب شبکه سه می توانست بازی رئال مادرید و آتلتیکو مادرید را پخش کند که هم پرگل بود و هم اینکه رئال صدرنشین لالیگا هم هست.بازی لاتزیو – یووه هم می توانست در برنامه پخش قرار بگیرد چرا که این بازی هم حساس بود و یووه هم در نهایت یک بر صفر پیروز میدان شد اما شبکه سه بازی ختافه – بارسا را روی آنتن برد تا لقب بارسا تی وی بیشتر به اذهان متبادر شود.

یکی از دست اندرکاران ورزش شبکه سه که نخواست نامش فاش شود در گفت و گو با سایت گل به نکات جالبی اشاره کرد:اولا پخش بازیهای لیگ های اروپایی سلیقه ای است و فقط در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا کارشناسی صورت می گیرد تا حساسیت بازی بررسی شود و بعد از آن بازی پخش خواهد شد.با توجه به تماس هایی که از بینندگان تلویزیون داریم طرفداران بارسا برای پخش بازیها زیاد است و به همین دلیل اولویت پخش بازیها با بارساست.

وی در حالیکه به سلیقه مدیران بالادستی هم اشاره می کرد گفت:آتفاقا آنها هم طرفدار بارسا هستند و بیشتر بازیهای بارسا را می خواهند.

اما نکته جالب دیگر درباره خرید بازیها بود که اصرار خبرنگار گل برای اینکه چرا شبکه سه بازیها را خریداری نمی کند به جایی نرسید ولی از میان صحبتهایی که قول دادیم منتشر نکنیم متوجه شدیم صدا وسیمایی ها می خواسته اند بازی رئال و آتلتیکو را پخش کنند اما شبکه مادری که بازی را پخش می کرده بازی رئال را پخش نکرده و به همین دلیل بازی ختافه وبارسا روی آنتن رفته است.

جالب اینجاست که کم کم مدیران ورزشی شبکه سه هم دارند قبول می کنند که بازیها را از شبکه های دیگر (بخوانید شبکه الجزیره)برمی دارند!!!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

Arsenal till I die

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۹/۶
بازدید پست : ۱,۵۸۰ بار
کل بازدید: ۷۴,۳۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰