loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

مانچو:هم ما قوي بودیم،هم آرسنال

روبرتو مانچيني مربي ايتاليايي سيتي درصحبتهايي به اين نکته اشاره کرد که اگر به دنبال کسب جامهاي قهرماني با سيتي است به اعمال سيستم چرخشي در تيمش نياز خواهد داشت.
سیتی سه شنبه شب و در مرحله یک چهارم پایانی جام اتحادیه انگلیس و با گل دیرهنگام سرخیو آگوئرو موفق شد تا با نتیجه 0-1 از سد آرسنال عبور کند. این درحالی است که مانچو تغییرات متعددی را در ترکیب تیمش در مقایسه با دیدار سیتی مقابل لیورپول اعمال کرده بود.

مربی ایتالیایی سیتی در پایان دیدار سه شنبه شب تیمش به خبرنگاران گفت:« فکر می کنم که تمام بازیکنانی که سه شنبه شب در هر دو تیم بازی کردند، بازیکنان خوبی هستند. ما تمام بازیکنانمان را تغییر داده بودیم و آرسنال هم همین طور. ما تیم قدرتمندی داریم ، آرسنال و لیورپول و چلسی هم همین طور. تمام تیمهای برتر ، رختکن خوبی دارند و آنها می توانند برای هر بازی 8، 9 و یا 10 بازیکنشان را تغییر دهند.در رقابتهای جام اتحادیه چنین تغییراتی کاملا طبیعی است.»

مانچینی ادامه داد:« بخشی از این تغییرات هم به این دلیل است که ما تنها 48 ساعت پیش بازی کرده بودیم. آرسنال روز شنبه بازی کرده بود و برای هر دو تیم کار خیلی سختی بود که با همان بازیکنان ، دوباره گام به میدان بگذارند. فصل خیلی سختی است.ما الان دو ماه دسامبر و ژانویه را پیش رو داریم که دو ماه حساس و کلیدی است. چون بازیهای سختی را درهر سه روز یک بار پیش رو خواهیم داشت. بعد از ماه ژانویه می توانیم درمورد شانس قهرمانی مان صحبت کنیم.»

سمیر نصری سه شنبه برای اولین بار بعد از پیوستنش به سیتی در ورزشگاه سابقش به میدان می رفت. مانچو دراین باره گفت:« من نصری را به میدان فرستادم چون بازیکن دیگری نداشتم و به این دلیل که نصری تنها 60 دقیقه مقابل لیورپول بازی کرده بود. فکر می کنم او برای تیم بازیکن مهمی است. برای خود او هم خیلی خوب بود که سه شنبه شب چنین بازی ای انجام داد. وقتی به رقابتهای لیگ برگردیم، نصری خواهد فهمید که چه اتفاقی افتاده است.او خیلی سرحال تر از سایر بازیکنانی که روز یکشنبه برای تیم بازی کرده بودند، بود.سمیر یک بازیکن تراز اول است. شاید سه شنبه شب که برای اولین بار به امیریتس بازگشته بود، عصبی شده بود. برای یک بازیکن کار ساده ای نیست که وقتی بعد از 4،5 یا 6سال حضور در یک تیم، آن را ترک کرده و با تیم جدیدش به ورزشگاه سابقش بازگردد.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

Arsenal till I die

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۹/۹
بازدید پست : ۸۲۸ بار
کل بازدید: ۷۴,۳۱۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰