loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

موضع متفاوت یان رایت در قبال آرسنال!

آرسنال در 5 دیدار ابتدایی فصل خود تنها 4 امتیاز بدست اورد و شکست سنگین مقابل منچستر یونایتد کار را برای آنها سخت تر کرد. اما پیروزی 5 - 3 مقابل چلسی با توجه به 8 پیروزی در 9 بازی اخیر نشان داد که انها روند با ثباتی را آغاز کردند.

ین رایت، ستاره سابق باشگاه آرسنال که در ابتدای فصل انتقادات شدیدی را متوجه آرسنال کرده بود، پیش از دیدار با مارسی مصاحبه ای متفاوت را در مورد وضعیت آرسنال انجام داد.

" وقتی به بازی با منچستر یونایتد رفتیم واقعا نگران شده بودم. تیم به اندازه برای بازی با یونایتد که در آن فرم قرار داشت خوب نبود. اما با ترکیبی که مقابل چلسی قرار گرفت، اینبار من احساس اطمینان می کردم.

با بازی ونپرسی، به عنوان یک هوادار آرسنال واقعا تفاوت در بازی ها را احساس می کنید. او به شما آن نوع اعتماد به نفس را می دهد و معتدقم بطور کلی بچه ها در مقابل چلسی خیلی خوب بازی کردند.

مردم ینگونه حرف می زنند که دفاع هر دو ترکیب تا چه اندازه بد عمل کرد اما واقعا از آن ناراحت نیستیم. بیشتر از این حقیقت خوشحالم که آرسنال قادر به بازگشت به روند خوبی بود.

این نگران کننده است که آنها چه تعداد گل دریافت می کنند اما عالی است که می بینید دوباره و دوباره نتیجه را جبران می کنند. این نشان دهنده شخصیت فوق العاده درون تیم است!

فکر نمی کنم بتوانید بگویید که هنوز همه چیز تغییر کرده. خود چلسی - بدون در نظر گرفتن هر گونه تحسین از آرسنال که فکر میکنم سزاوار پیروزی بود - بدیهی است که مشکلاتی دارد که برای حل کردن آنها تلاش می کند.

زمان خوبی برای بازی با آنها بود اما اکنون در چند بازی بعدی زمان مناسبی برای ارسنال است که اثبات کند در روند فوق العاده ای پیش می روند.

البته، خط دفاعی همچنان کمی متزلزل به نظر می رسد اما این درست یکی از چیزهایی است که شما تنها باید با تمام آنچه در اختیار دارید بهترین کار ممکن را انجام دهید و فکر می کنم آرسنال در حال حاضر این کار را می کند.

اگر انها بر روی این مساله کار کنند که بیشتر به عنوان یک تیم دفاع کنند، معتقد نتیجه خوب خواهد بود.

حتی با وجود اینکه ونپرسی اغلب گلزنی می کنند و قطعا در هر چیزی تفاوت به وجود می آورد، من همچان فکر می کنم ناعادلانه است که بگوییم این یک تیم تک ستاره است.

ونپرسی یک بازیکن خاص در این لحظه است اما کمی بی احترامی به بقیه تیم است زیرا همه آنها نیز به سختی تلاش می کنند.

البته، اگر او در ترکیب نبود نمی توانستم ببینم که کسی مانند مروان شماک موقعیت های که ونپرسی مقابل چلسی بدست اورد را به گل تبدیل کند.

می خواهید فکر کنید اگر او در ترکیب نباشد گل های زیادی در کار نیست بنابراین اگرچه ناعادلانه است بگویید این یک تیم تک ستاره است، اما قطعا می خواهید این مساله را در نظر بگیرید که اگر او در زمین نباشد چه می شود."

رایت اعتقاد دارد آرسنال می تواند در جمع 4 تیم بالای جدول کار را تمام کند.

" اکنون اطمینان بیشتری دارم که آرسنال کار را در جمع 4 تیم اول تمام می کند. البته، بعد از نتیجه مقابل یونایتد شما نگران بودید و تیم های دیگرنیز از این ساله استفاده کردند.

تاتنهام بسیار قوی به نظر می رسد اما چلسی می تواند کمی دچار لغزش شود بنابراین آرسنال می تواند از این مزیت استفاده کند.

هنوز احتمال حضور منچستر یونایتد و منچسترسیتی بیشتر از دیگرا نسات. چلسی نیز همچنان ممکن است در آنجا بماند اما دیگر تیم ها بستگی به فاصله امتیازیشان با صدر دارد.

لیورپول هم میتواند حرفی برای گفتن داشته باشد، خصوصا با زوج اندی کارول و لوئیز سوارز که نشانه های مثبتی از خود نشان داده اند و بعد از آن نیز آرسنال شانسی دارد.

با توجه به ترکیب تیم فکر می کنم اگر آرسنال بتواند در این فصل کار را در میان 4 تیم تمام کند، دستاورد بزرگی خواهد بود زیرا تاتنهام به شدت در تلاش برای بدست اوردن این جایگاه است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

Arsenal till I die

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۱۲
بازدید پست : ۱,۲۸۸ بار
کل بازدید: ۷۴,۱۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰