loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

ژسنی: یک ۱۰ پوندی روی آرسنال شرط می بندم!

پیروزی های متوالی آرسنال در لیگ برتر با شکست 3 - 0 وست بروم ادامه پیدا کرد تا ارسنال همچنان در رده هفتم جدول لیگ باقی بماند.

ووچیچ ژسنی که در دیدار مقابل وست بروم دروازه خود را بسته نگه داشت اذعان می کند حاضر است بیش از یک پاند روی این تیم شرط بندی که امسال نیز مدعی قهرمانی لیگ خواهد بود.

" یک ده پوندی روی آن شرط می بندم! کاملا این باشگاه را باور دارم و اگر تک تک بازی ها را همانند کاری که اخیرا کرده ایم پیروز شوید، آنوقت چرا که نه؟

یقینا روحیه تیم کلا تغییر کرده و بنابراین باور آن وجود دارد. باور داریم که می توانیم تک تک بازی ها را پیروز شویم و اگر بتوانیم این کار را کنیم اطمینان خواهیم داشت.

باور دارم که همه چیز به روحیه تیم بستگی دارد. یقینا نتایج خوبی وجود داشته و ما بار دیگر اعتماد به نفس خود را بدست آورده ایم. معتقدم تنها نیاز داریم به حرکت خود ادامه دهیم و به همه نشان دهیم که می توانیم با ثبات باشیم.

معتقدم نقطه ای برای اثبات خود داریم. ما به فرم خوبی بازگشتیم و چندین نتیجه خوب گرفتیم اما همچنان چیزی برای اثبات کردن داریم.

معتقدم باید در طول فصل در مورد ما قضاوت کنید. اگر بتوانیم همانند چند هفته گذشته به روند خود ادامه دهیم انوقت به مرم نشان میدهیم که واقعا چقدر خوب هستیم. معتقدم هنوز چند هفته با اثبات آن به مردم باقی مانده."

منچستر سیتی خیلی زود خود را به صدر جدول لیگ برتر رساند و اکنون اختلافی 12 امتیازی به وجود آورده اما ژسنی باور دارد روزهای سخت سیتی فرا خواهد رسید.

" آنها فوق العاده بوده اند اما متقاعد نشده ام که میتوانند برای کل فصل با همین روند کار را ادامه دهند. در مراحلی انها فرم خود را از دست میدهند و امیدوارم ما می توانیم از این مزینت به نفع خود استفاده کنیم.

هرچیزی میتواند در لیگ رخ دهد، معتقدم در طول چند فصل گذشته آن را دیده ایم. یک تیم بد میتواند منچستر یونایتد را شکست دهد و سپس آنها می توانند بروند و 6 -1 از منچستر سیتی ببازند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

Arsenal till I die

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۱۶
بازدید پست : ۲,۵۷۱ بار
کل بازدید: ۷۴,۱۹۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰