loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

خوش شانسیم که آرتتا را داریم

هافبک اسپانیای آرسنال با زدن گل سوم مقابل وست برومویچ نمایش ایده آل خود در هفته 11 لیگ برتر را تکمیل کرد.

آرتتا از زمان ورود خود به آرسنال در تمام دیدارهای لیگ حضوری ثابت داشته و آرسن ونگر باور دارد او مهره ای کلیدی در ترکیب تیمش است.

" او بازیکن مهمی برای تیم است. او واقعا بازیکنی میان سونگ و رمسی و یا روسیچکی است و این تداوم و پایداری ویژه ای به ما می دهد.

وقتی نیاز داریم حفظ توپ کنیم او می تواند چنین کاری انجام دهد، جک ویلشیر هم می تواند این کار را انجام دهد اما با از دست دادن جک او بازیکنی است که وقتی نیاز باشد می تواند توپ را حفظ کند.

او با بازی ما هماهنگ شده. اگر به آمار لیگ برتر نگاه کنید، آرسنال تیمی است که حداقل توپهای رو به عقب در بازی ارسال می کند. این بدان معناست که وقتی توپ را در اختیار دارید مساله تنهام تصمم گیری نیست، مساله ایجاد فرصت است. درباره این است که چند بازیکن مقابل خود دارید، اگر بازیکنانی پشت سر خود داشته باشید شما باید رو به عقب بازی کنید."

با وجود 6 سال حضور در لیگ برتر، میکل آرتتا هرگز در تیم ملی اسپانیا فرصتی برای بازی کردن بدست نیاورد و آرسن ونگر اعتقاد دارد چنین چیزی مایع تاسف است.

" به طریقی او مانند ریان گیگز است. او بدشانس بود که برای ولز بازی کرد و هرگز در تورنومنتی بزرگ شرکت نکرد. آرتتا در اسپانیا متولد شد که هافبک های واقعا برجسته ای در اختیار دارد.

آنچه شاید به او کمک نکرد این است که او بسیار جوان بود و به باشگاه هایی نرفت که به اندازه کافی به چشم بیاید.

وقتی بسیار جوان بود به پاریس سنت ژرمن رفت که آنها روند خیلی خوبی نداشتن. بعد از آن به رنجرز رفت و تلاش کرد تا مربیان تیم ملی اسپانیا را متقاعد کند که شایسته جایگاهی در تیم ملی است و سپس به اورتون رفت.

این نشان دهنده چیزی است که همیشه می گویم، 90% حرفه یک بازیکن در باشگاه است. این باشگاه است که حرفه بازیکن را شکل می دهد. اگر او یک انگلیسی بود حرفه ای بین المللی در اینجا داشت."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

Arsenal till I die

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۱۶
بازدید پست : ۱,۴۴۶ بار
کل بازدید: ۷۴,۲۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰