loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

چرا آرسنال را ترک کردم؟

منچستر یونایتد در اواخر دهه 90 به قدرت اول فوتبال انگلستان و اروپا تبدیل شده بود و بخش اعظمی از موفقیت های خود را مدیون زوج معروف اندی کول و دوایت یورک بود.

اندی کول که فوتبال خود را از آکادمی آرسنال شروع کرد، بعد از اینکه نتوانست در ترکیب آرسنال جایی برای خود دست پا کند به بریستول سیتی پیوست و در نهایت بعد از دوره ای بسیار موفق در نیوکاسل که عنوان آقای گلی لیگ و بهترین بازیکن جوان لیگ را برایش به همراه داشت، به منچستر یونایتد ملحق شد.

کول در 414 بازی که بعد از خروج از آرسنال در لیگ برتر انجام داد 187 گل به ثمر رساند که او را بالاتر از تیری هانری و پشت سر الن شیرر در رده دوم بهترین گلزنان تاریخ لیگ قرار داد.

کول که در سال 2008 از مستطیل سبز خداحافظی کرد برای اولین بار در مصاحبه ای از دلایل ترک آرسنال گفت.

" بخاطر جورج بزرگ! جورج گراهام یک روز مرا به دفتر کار خود فرا خواند و گفت " فکر می کنی خیلی کیفیت خوبی داری اینطوری نیست؟"

من 15 ساله بودم اما به او بی احترامی نکردم و جوابش را دادم و گفتم " نه، و من به تو نمی گویم چه کسی هستم" او تنها بر سرم فریاد کشید و گفت " برو بیرون!" و درب را نشان داد.

مشکل آنها این بود که می دانستند توانش را دارم و می توانم بازی کنم و من هم این را می دانستم. خیلی از هم تیمی های من برای تیم اصلی باز کردند و من در میان آنها نبودم.

عادت داشتم که پری گرووز و مارتین هیس را در ترکیب اصلی آرسنال ببنیم و فکر می کردم من هم به همان خوبی هستم و باید شانسی به من داده شود. این اتفاق هرگز برایم نیوفتاد و من نیز تیم را ترک کردم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

Arsenal till I die

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۱۸
بازدید پست : ۱,۰۱۶ بار
کل بازدید: ۷۴,۲۱۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰