loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

Emirates میزبان کنسرت موسیقی

گروه بریتانیایی Coldplay که اخیرا آلبوم جدید خود را به نام Mylo Xyloto به بازار داده اند، روز جمعه اول ژوئن 2012 و شنبه دوم ژوئن، به خانه توپچی ها خواهند آمد.

گروه Coldplay یکی از پرفروشترین هنرمندان موسقی هستند که رکورد فروش بیش از 50 میلیون را در سراسر جهان از آن خود کرده اند.

باشگاه با مسئولین این رویداد (SJM Concerts) برای رزرو بلیط برای اعضای آرسنال مذاکره کرده است تا آنها بتوانند 24 قبل از آمدن رسمی بلیط ها، آنها را زودتر تهیه کنند.

قیمت بلیط ها از 49.50 دلار تا 70 دلار خواهد بود و اعضای آرسنال می توانند آنها را روز 17 نوامبر تهیه کنند. بلیط ها روز 18 نوامبر برای فروش عمومی عرضه خواهند شد. همچنین تعداد این بلیط ها محدود خواهد بود.

ورزشگاه emarates قبلا میزبان Bruce Springsteen در سال 2008 و Summertime Ball در سال 2009 نیز بوده است.

ایوان گازیدیس در این باره می گوید : " ما واقعا خوشحالیم که گروه Coldplay ورزشگاه ما را در تابستان آینده برای اجرای خود انتخاب کرده اند. همه ما از اینکه این گروه در مجموعه ورزشگاه اشبرتون اجرا خواهند کرد هیجان زده هستیم.

همچنین خوشحالیم که توانستیم بلیط هایی را به اعضای آرسنال اختصاص دهیم تا بتوانند قبل از انتشار عمومی آن، بلیط ها را خریداری کنند. امیدواریم خیلی از هواداران از این فرصت هیجان انگیز استفاده کنند. "
--------------------------------
چه خوب میشد اگه ما هم اونجا بودیم!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

Arsenal till I die

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۲۰
بازدید پست : ۱,۰۸۶ بار
کل بازدید: ۷۴,۰۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰