loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

برای جایگاهم مبارزه خواهم کرد

هافبک فرانسوی آرسنال بعد از بازگشت از لورینت در 5 دیدار به میدان رفت که از جمله انها می توان به حضوری ثابت در دو دیدار لیگ برتر مقابل منچستر یونایتد و تاتنهام و همچنین دو بازی جام اتحادیه اشاره کرد.

کوکلن که در این بازی ها نمایش خیره کننده ای از خود ارائه کرد اذعان می کند در هر بازی تلاش دارد تا آرسن ونگر را متقاعد کند که شانس های بیشتری برای بازی کردن به او بدهد.

" من از لورینت بازگشتم، جایی که بازی های زیادی انجام دادم بنابراین معتقدم این مساله حیاتی است که می توانم با مسائل رختکن کنار بیایم.

سعی می کنم برای جایگاهم در تیم اصلی مبارزه کنم، باید تمرکز خود را حفظ کنم، سخت تمرین کنم و در هر فرصتی که بدست می اورم 100% توان خود را به کار گیرم. در ان صورت می توانم از آن استفاده کنم و نشان دهم که می تونم بازی کنم.

آرسنال یکی از بزرگترین باشگاه های فوتبال جهان است، بنابراین بخشی از این باشگاه بودن کاملا دیوانه وار است. این مساله باورنکردنی است.

هر زمان که از خواب بیدار می شوم خوشحالم زیرا از شهر کوچکی می ایم و اکنون یک بازیکن آرسنال هستم. این برایم فوق العاده است و گاهی واقعا نمی توانم آن را درک کنم. من تنها از هر روز بودن در این باشگاه لذت می برم."
---------------------------------
واقعا یه جوون تو این شرایط میاد اینطور حرف میزنه،جای خوشحالی داره.حالا ببینیم 5 سال بعدم اینا رو میگه یا نه!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

Arsenal till I die

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۲۰
بازدید پست : ۱,۰۶۸ بار
کل بازدید: ۷۴,۲۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰