loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

بیوگ رابین

روبین در تاریخ 1983 در یکی از محله های شرقی روتردام هلند به دنیا آمد، مادرش معلم و پدرش بازیگر بود. وی در مدرسه مشگلات اخلاقی زیادی داشت و اغلب از کلاس های درسی به خاطر رفتارهایش اخراج می شد. روبین با دختری به نام Bochra ازدواج کرد و در 16 نوامبر 2006 پسری به نام Shaqueel را به دنیا آوردند. خانواده ی کوچک ون پرسی در شمال لندن ساکن هستند در منطقه ی Enfield

روبین در جهان فوتبال »»»

ون پرسی فوتبال حرفه ای خود را در باشگاهی در روتردام آغاز کرد و در سال 2001 راهی یکی از سه تیم برتر هلند یعنی باشگاه بازیکن ساز فاینورد شد. این باشگاه بازیکنانی چون رودگولیت را به جهان فوتبال شناسانده بود و روبی آرزو داشت روزی یکی از ستارگان فاینورد شود. وی به تیم ملی زیر 19 هلند دعوت شد، بعد از پایان سن 19 سالگی به تیم ملی زیر 21 سال منتقل شد .

روبین در همان اوایل کار با بدشانسی رو برو شد و با مصدومیت، قرارداد 3 ساله خود را با فاینورد آغاز کرد. این مورد مانع پیشرفت طوفانی روبی نشد وی در سال 2002 با فاینورد به فینال یوفا رفت و با بازی اثرگذارش توانست قهرمانی را از چنگ دورتمندی ها (روزی تیم لمان و روسیکچی بود) درآورد و به هلند بیآورند. وی جایزه بازیکن با استعداد فصل 2001-2002 که توسط KNVB به وی داده شد را آغازی طلایی برای دوره ای جدید میدید و همه چیز خوب پیش میرفت اما مصدومیت دوباره وی را در بر گرفت، او از ناحیه کمر به شدت صدمه دیده بود و مشخص نبود که فصل آینده می تواند بازی کند یا نه!

وی در آن فصل 8 گل در 28 بازی زد! اما به دلایلی درگیری هایی که با مربی فاینورد داشت علاقه ای به ماندن در این باشگاه نداشت. مربی فاینورد با لجبازی کودکانه به روبی اجازه ی بازی در برابر قو های سفبد مادرید در فینال سوپر جام را نداد.


از فاینورد تا لندن »»»

باشگاه آرسنال شهر لندن پس از رد پیشنهادش توسط باشگاه فاینورد مبنی بر انتقال روبی از هلند به جزیره فوتبال دلسرد نشد و سرسختانه به روی پیشنهادش پافشاری کرد. بلاخره ون پرسی در پایان فصل 2003-2004 به جمع توپچی ها پیوست و مرد شماره 11 آرسنال شد . وی با قراردادی سه میلیونی به لندنی ها پیوست . روبین اولین بازی خود را در کامینیوتی شیلد انجام داد ، در بابر منچستر یونایتد . ون پرسی چپ پا در پست اختصاصی اش محاجم چپ به میدان رفت . ونگر همیشه او را باهوش و با استعداد میداند و وی را جانشین دنیس بزرگ میداند . همه چیز خوب بود تا بازی با پورتموس !!ون پرسی اخراج شد و آرسنال دو امتیاز با ارزش را از دست داد ، همانجا روبین نیمکت نشین شد . ونگر که از دست داد دو امتیاز بد جور عصبی اش کرده بود این عصبانیت را با ونپرسی حساب کرد . با مصدوم شدن تیری که ید طولایی در مصدومیت دارد ونگر مجبور به استفاده ی دوباره از روبی شد . این شروعی بود که روبی به خوبی از آن استفاده کرد . . . گل های روبین آرسنال را در مقابل بلکبرن پیروز ساخت تا به فینال جام حذفی برویم . وی همچنین در بازی با پورتموس که گره سختی خورده بود گلزنی کرد تا جای خود را در دل ونگر بیآبد . وی آنقدر خوب بود در این شروع دوباره که حتی بازیکن برتر ماه لیگ شد .

2005-2006 »»» در این فصل روبین 4 گل در 6 بازی زد و اعلام کرد آمادگی وحشتناکی برای بازی دارد. او بازیکن برتر ماه نوامبر هم شد تا آرسنال به این نتیجه برسد که این بازیکن ارزشمند را می خواهد.

2006-2007 »»» شوت عجیب غریب ون پرسی به سمت دروازه چارلتون اتلتیک آغازی برای این فصل بود! جایی که همه حس میکردند آرسنال باید مدعی باشد! فینالیست لیگ قهرمانان انگار که زانو اش شکسته باشد ناگهان از تاب و تب افتاد. او با گلی که به چارلتون زد گل ماه را به نام خود ثبت کرد. وی در آن فصل مرد ورزشکار روتردام هم نام گرفت. وی باری دیگر به اوج رسید و در 5 بازی 4 گل زد.

21 ژوئن فرگوسن و ونگر بار دیگر شاخ در شاخ یکدیگر قرار گرفتند. امارات تا دقیقه ی 84 در سکوت فرو رفته بود! آرسنال 0-1 منچستر یونایتد!!! روبی به عنوان یار ذخیره به زمین آمد. بعد از دقیقه 80 ونگر سیستم بازی خود را مرگبارکرد و 3-3-4 بازی کرد ! 4 مهاجم نوک تیزی را تشکیل دادند تا نیزه بر قلب شیطان سرخ بنشیند . دقیقه ی 84 ون پرسی گل تساوی را زد . وی در شادی پس از گل ، مصدوم شد و تا پایان فصل از خانه و کافه ها و گاهی هم سکو ها بازی را نگاه میکرد . او در 21 ژوئن خانه نشین شد اما آقای گل آرسنال در آن فصل باقی ماند .

2007-2008 »»» بعد از هجرت آنری به بارسا ، لیونبرگ به وستهام و جورو همه فکر میکردند آرسنال نابود خواهد شد ! اما ون پرسی بازی های قابل قبولی برای خط حمله ارائه داد .

تیم ملی هلند »»»

وی برای اولین بار در برابر رومانی در سال 2005 توانست 90 دقیقه بازیکند . با اینکه در روزهای آغازین حضورش در ارسنال فرصت بازی نداشت اما فان باشتن او را به عنوان یکی از مهاجمان هلند در جام جهانی 2006 آلمان معرفی کرد. وی در جام جهانی نسبتا خوب بازی کرد و موفق به گلزنی به کاستاریکا و فلاند شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

ارسنال توفانی

20ساله.بچه قم.دانشجوی مهندسی کنترل. عاشق ارسنال

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۱۷
بازدید پست : ۱,۰۰۲ بار
کل بازدید: ۳۸,۷۱۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰