loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

مورينيو به چلسي بر نمي گرده!!


آقای خاص روز سه شنبه برای خرید خانه به لندن رفته بود و در نتیجه شایعات پیوستن این مربی به لیگ جزیره قوت گرفت اما سرمربی رئال مادرید به هواداران گفت که قصد ندارد بار دیگر هدایت تیم چلسی را بر عهده بگیرد.
مورینیو به همراه همسر، خواهرخانم و باجناقش در رستوران مورد علاقه خود در لندن نهار صرف کردند.او قبل از صرف غذا از صاحب ایتالیایی رستوران خواست تا با او خصوصی حرف بزند.
 
دختر مالک این رستوران گفت: از اینکه او را پس از این همه مدت طولانی می دیدم خیلی خوشحال بودم. او با همسر، خواهر خانم و باجناقش وارد رستوران ما شدند. خوزه با پدر من مدتی به صورت خصوصی درباره زندگی و کار حرف زدند. او به پدر من گفت که به دنبال یک خانه بزرگ در لندن است. بسیاری از کارکنان اینجا و از جمله من از هواداران چلسی هستیم و همه از او می پرسیدیم که به چلسی برمی گردد یا نه. متاسفانه او به ما گفت که قصد بازگشت به چلسی را ندارد و با این حرفش همه ما را نا امید کرد. چون سرمربی خوبی است و همه ما دوست داشتیم که به چلسی بازگردد. مورینیو درباره برنامه های آینده خود حرفی نزد...!!!!!!!!!!!!!!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

ورزشگاه ایوودپارک - شنبه 17 سپتامبر 2011 ساعت 16:15
Blackburn      4  -  3      Arsenal

Gervinho 10, Arteta 34, Chamakh 85Yakubu 25, 59, Song (OG) 50, Koscielny (OG) 68

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

یه خدا داریم یه آرسنال

حالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم از بارسا به هم میخوره از نوع شدیدش...<br>متولد 1989 کرمان...<br>از وقتی که فیفا 99 بازی کردم عاشق آرسنال شدم همیشه هم : (( گفتم یه خدا داریم یه آرسنال))...<br>اون موقع کاور بازی عکس برگکمپ بود که منو انداخت تو راه توپچی شدن...<br>خیلی وقته رنگ جام ندیدم اما به عشق همون بازی های زیبا و 49 تا بازی بدون باختمون تا آخر آرسنالیم و به تیم های دیگه حتی فکر هم نمیکنم...یاعلی

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
بازدید پست : ۴۰۹ بار
کل بازدید: ۵۹,۷۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰