loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

انتقال آرین روبن به آرسنال تنها با مبلغ ۱۰ میلیون

امروز شایعه شده است که آرین روبن هافبک خلاق و تهاجمی بایرن مونیخ و تیم ملی هلند به طور قطع آماده خروج از بوندسلیگا در تابستان امسال است و خواهان بازگشت به لندن است ، جایی که سه فصل فوق العاده را با چلسی پشت سر گذاشت .

او باتوجه به عملکرد درخشانی که تا این زمان داشته ، از سوی طرفدار ها و برخی از هم تیمی هایش به خودخواه بودن متهم شده است این در حالیست که او از سفرش در هفته گذشته به ومبلی که موفق شد گل پیروزی هلند در مقابل انگلستان که با نتیجه 3-2 به سود هلند به پایان رسید ، را به ثمر برساند ، خیلی لذت برده است .

این مشاهدات نشان می دهد که او به دنبال بازگشت به یک تیم برتر لندن است ، احتمالا آرسنال ؟

روبن گفت : من سعی می کنم به یک چهره مبارز تبدیل شوم ولی اینجا در مونیخ هیچ چیز روی من تاثیری ندارد ، که البته خودم نیز از این بابت ناراحت و عصبانی هستم . من به این بازی در مقابل انگلستان خیلی احتیاج داشتم . این به من کمک کرد که بتوانم دوباره به شرایط آرمانیم برسم .

" این که در ومبلی بازی کردم و مردم زیادی که می شناختمشون رو دیدم ، خیلی هیجان انگیز بود . این تنها دومین بازی ملی من برای هلند از زمان جام جهانی بود و عالی بود از این حهت که در ومبلی لندن بود ."

روبن در حال نزدیک شدن به پایان قرارداد خود با این غول آلمانی است که انتظار می رود با پیشنهادی حدود 10 میلیون پوند به او اجازه خروج داده شود .

بایستی ونگر او را برای بازی در کنار هم تیمی اش در تیم ملی یعنی رابین ونپرسی در این تایستان به آرسنال بیاورد ؟

ُSource : http://justarsenal.com/arjen-robben-to-arsenal-for-just-10-million-this-summer/12846

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

مانژان :" ام ویلا به رئال یا آرسنال می رود "

احتمال دارد که یان ام ویلا در رئال مادرید یا آرسنال بازی کند . این چیزی است که هم تیمی ها در رن یعنی کاندر مانژان می گوید . مانژان گفت :" هر چند که ممکن است است به انگلیس برود اما لیگ اسپانیا را هم دوست دارد . هنوز تصمیمی نگرفته ، فکر نکنم در ژانویه برود اما در تابستان به رئال با آرسنال می رود . " وی افزود :" باشگاه های بزرگ او را می خواهند و آینده درخشانی دارد ، می تواند یکی از بهترین بازیکنان جهان شود ." در ادامه گفت :" بازیکن فوق العاده ایست ، درون تمرینات کارهای فوق العاده ای انجام می دهد ، شایستگی حضور در هر تیمی در جهان را دارد . یک بازیکن کامل که دید و تکنیک بالایی دارد ."

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
بازدید پست : ۲,۷۷۵ بار
کل بازدید: ۳۹,۴۹۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰