loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

تاروم دوکینز ستاره ۱۶ ساله انگلیس به آرسنال پیوست



به نظر می رسد که آرسن ونگر سیاستش مبنی بر خرید ستاره های جوان انگلیسی جهت ساخت تیمی با اسکلت انگلیسی در آینده را انجام داده است ، بطوریکه آرسنال امضای قرارداد با تاروم دوکینز ( Tarum Dawkins ) هافبک ( wing ) شهر لوتن ( Luton ) را تضمین کرده است .

این هافبک 16 ساله مذاکراتی با دو باشگاه چلسی و آرسنال داشته است و پس از گذشت مدت زمانی طولانی ، سرانجام ، در پایان مذاکرات ، توپچی ها موفق شدند قراردادی که از تابستان گذشته در جریان بود را کامل کنند .

رئیس توسعه جوانان در لوتن ( Luton ) ، گرِگ براتون ( Gregg Broughton ) بر روی وب سایت رسمی خود اعلام کرد : " این معامله نسبت به سایر معامله هایی که این باشگاه در دو سال اخیر انجام داده است ، قدری بیشتر به طول انجامید که این نشان دهنده علاقه زیاد آنها به تاروم است .

بلافاصله پس از اینکه
پلی آف فصل گذشته را از دست دادیم ، گفتیم که تاروم احساس می کند که راه آینده اش خارج از جاده کنیل ورس ( Kenilworth ) است و حالا پس از گذشت 9 ماه از مذاکرات ، ما خوشحالیم که تاروم باشگاهی رو پیدا کرد که می تواند رویای او برای بازی کردن در بالاترین سطح را تحقق ببخشد .

او بازیکنی بسیار سریع هم با توپ و هم بدون توپ است و قابلیت بازی با هر دو پا را دارد ، درنتیجه با سبک بازی آرسنال خیلی خوب هماهنگ خواهد شد . بازی کردن در هر دو جناح و توانایی جا گذاشتن مدافعان هم در داخل و هم در خارج محوطه جریمه ، باعث می شود بازی کردن در مقابل او خیلی دشوار شود .

تاروم دوکینز ( Tarum Dawkins ) به عنوان یک ستاره آینده دار به خوبی شناخته شده است و در حال حاضر چند بار به تیم ملی زیر 17 ساله های انگلیس نیز دعوت شده است . تحت نظر آرسن ونگر ، او مطمئناً به یکی دیگر از ستاره های آرسنال در آینده تبدیل خواهد شد ... "

Source : http://justarsenal.com/arsenal-finally-beat-chelsea-to-sign-young-english-winger/12829

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

مانژان :" ام ویلا به رئال یا آرسنال می رود "

احتمال دارد که یان ام ویلا در رئال مادرید یا آرسنال بازی کند . این چیزی است که هم تیمی ها در رن یعنی کاندر مانژان می گوید . مانژان گفت :" هر چند که ممکن است است به انگلیس برود اما لیگ اسپانیا را هم دوست دارد . هنوز تصمیمی نگرفته ، فکر نکنم در ژانویه برود اما در تابستان به رئال با آرسنال می رود . " وی افزود :" باشگاه های بزرگ او را می خواهند و آینده درخشانی دارد ، می تواند یکی از بهترین بازیکنان جهان شود ." در ادامه گفت :" بازیکن فوق العاده ایست ، درون تمرینات کارهای فوق العاده ای انجام می دهد ، شایستگی حضور در هر تیمی در جهان را دارد . یک بازیکن کامل که دید و تکنیک بالایی دارد ."

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
بازدید پست : ۱,۶۶۷ بار
کل بازدید: ۳۹,۴۹۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰