loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

ردنپ به دیگر هدف های آرسنال نیز ، علاقه مند شد !!!

به نظر می رسد هری ردنپ سرمربی تاتنهام ، آماده رقابت با توبچی ها بر سر امضای قرارداد با چندین بازیکن است . پس از رقابت با آرسنال بر سر انتقال یان ورتونگن ستاره خط دفاع آژاکس ، تاتنهام عمل مشابهی را برای بزرگترین هدف آرسنال ، یعنی ادن هازارد نیز انجام داد ، اما این رقابت ها به همین جا ختم نمی شود ...

هم اکنون ، هری ردنپ خواهان الیویر جیرود ( Olivier Giroud ) ستاره تهاجمی فرانسوی که یکی از بهترین های اروپا در این فصل و مهم ترین هدف آرسنال از نقل و انتقالات تابستان گذشته بوده است ، شده است .

ردنپ گفت : " او بازیکن خوبی است ، گزارش های بسیار خوبی از او به دست من رسیده است . من مسابقات قهرمانی فرانسه را دنبال می کنم ، اگر بازیکنی توجه مرا جلب کند ، من به تماشای بازی او خواهم نشست . "

جیرود ( Giroud ) عملکرد درخشانی در این فصل داشته است و قطعاً در تابستان از تیم مونتپلیر فرانسه جدا می شود . بر طبق شایعات ، آرسنال به امضای قرارداد با لوکاس پودولسکی مهاجم باشگاه کلن بسیار نزدیک است ، اما هنوز ونگر خواهان انتقال جیرود  ( Giroud ) است .

توبچی ها می توانند از نیروی تهاجمی پر قدرتی در فصل آینده برخوردار شوند که به نظر می رسد دید ونگر از تابستان گذشته که با جدایی فابرگاس و نصری همراه بود ، در مورد بعضی مسائل واقعاً تغییر کرده است .

Source : http://justarsenal.com/redknapp-interested-in-yet-another-arsenal-target/12959

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

مانژان :" ام ویلا به رئال یا آرسنال می رود "

احتمال دارد که یان ام ویلا در رئال مادرید یا آرسنال بازی کند . این چیزی است که هم تیمی ها در رن یعنی کاندر مانژان می گوید . مانژان گفت :" هر چند که ممکن است است به انگلیس برود اما لیگ اسپانیا را هم دوست دارد . هنوز تصمیمی نگرفته ، فکر نکنم در ژانویه برود اما در تابستان به رئال با آرسنال می رود . " وی افزود :" باشگاه های بزرگ او را می خواهند و آینده درخشانی دارد ، می تواند یکی از بهترین بازیکنان جهان شود ." در ادامه گفت :" بازیکن فوق العاده ایست ، درون تمرینات کارهای فوق العاده ای انجام می دهد ، شایستگی حضور در هر تیمی در جهان را دارد . یک بازیکن کامل که دید و تکنیک بالایی دارد ."

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
بازدید پست : ۱,۴۵۹ بار
کل بازدید: ۳۹,۴۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰