loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

سسک این بار از بارسا در اسپانیا

تيم اسپانيا ديروز در ديدار دوستانه برابر شيلي با نتيجه سه بر دو پيروز شد.
نقطه آسيب پذيري اسپانيا خط مياني اش بود كه خلاقيتي نداشت ولي دو تغيير در نيمه دوم به خوبي پاسخ داد. اينيستا به عقب كشيده شد و فابرگاس كمي جلوتر آمد.
به گزارش فوتبال نيوز، فابرگاس گفت: آن كس كه انقلابي واقعي در بازي ايجاد كرد آ‌ندرس بود. او واقعا خوب بازي كرد، يك گل زد و در دومين گل به من كمك كرد.او همه چيز را آماده كرد و من فقط يك ضربه كوچك زدم تا به دروازه برود.
هافبك 24 ساله تيم ملي اسپانيا اعتراف كرد از زماني كه به نيوكمپ آمده از زندگي لذت بيشتري مي برد چرا كه دو جام قهرماني را در دست گرفته و اكنون هم در پستي مهم در تيم ملي اسپانيا بازي مي كند.
وي گفت: هيچ وقت تا اين حد خوشحال نبود. لحظات مهمي را تجربه مي كنم ولي بگذاريد ببينم مي توانم همچنان در تيم ملي بازي كنم يا نه.
تيم وسنته دل بوسكه نتيجه كندي كار خود را در آغاز بازي گرفت و پيش از آنكه به خود بيايد دو گل را درون دروازه خود ديد اما حضور آندرس اينيستا در خط مياني تيم اسپانيا و پا به توپ شدن او به اين تيم نيرويي تازه بخشيد.
9 دقيقه بعد از دو گلي كه شيلي به ثمر رساند؛ اينيستا يك گل را پاسخ داد و پاس او به فابرگاس كه به عنوان بازيكن ذخيره وارد ميدان شده بود موجب شد در 20 دقيقه باقي مانده نتيجه بازي دو بر دو مساوي شود.
در وقت اضافه بازي اسپانيا صاحب يك ضربه پنالتي شد كه فابرگاس پشت اين ضربه ايستاد. با وجود اين دروازه بان شيلي ضربه فابرگاس را دفع كرد ولي او توانست توپ برگشتي را به گل سوم تبديل كند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

arsenalist

من هوادار پروپاقرص توپچی ها هستم.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱۴
بازدید پست : ۸۱۰ بار
کل بازدید: ۵۴,۳۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰