loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

خرید ها را باور کنیم...

فصل نقل و انتقالات این بار برای آرسنال پر سر و صداتر از همیشه بود.فروش دو بازیکن کلیدی مثل سسک و سمیر را نمی توان براحتی فراموش کرد.بازیکنانی که روزی نقطه اتکای تیم بودند و در شرایط بحرانی تیم را مدیریت میکردند.اما گذشته را عبرت آموز ای جوان و آینده را روی آن بنا کن...
حال که در آخرین روزهای فصل نقل و انتقالات خرید هایی توسط باشگاه انجام شد باید دید آیا میتوان جای خالی بازیکنان گذشته را با استفاده از آنها پرکرد؟!خیلی دیر بود اما هرچه بود انجام شد و آرسن ونگر دست به خرید های خوبی زد.حالا نوبت ماست که به آنها فرصت دهیم.شاید بجرات بتوان "پر مرت ساکر" را بهترین خرید ونگر در این فصل انتخاب کرد.مدافعی بلند قامت،باتجربه،باهوش و ... .
جای خالی چنین مدافعی از زمان جدایی سول کمپل همیشه بچشم می آمد. اگرچه ما ورمائلن و سندروس را هم داشتیم اما آنها نتوانستند عملکرد قابل قبولی را داشته باشند."میکل آرتتا" هم که معرف علاقه مندانی که فوتبال جزیره را دنبال میکنند،هست.هافبک سابق اورتون اگرچه بگفته خودش بازی در لیگ قهرمانان یکی از دلایل پیوستنش به جمع توپچی ها بود،اما به نقل از اطرافیانش بازی در آرسنال در هر رده و سطحی جز آرزوهای دوران نوجوانیش بوده است.او مرهمی بر زخم عمیق خط میانی آرسنال بود و ونگر بزرگ او را تقریبا جانشین سسک کرده است.شاید خود میکل هم بداند که نمی تواند جای خالی فابرگاس را مثل سابق پر کند اما او میاندار قابل اعتمادیست.
ادامه دارد...

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

arsenalist

من هوادار پروپاقرص توپچی ها هستم.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱۵
بازدید پست : ۱,۵۶۵ بار
کل بازدید: ۵۴,۴۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰