loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

بچه ها دوباره آرسنال اومد صدر!

چندی پیش بزرگ ترین و پرمخاطب ترین سایت ورزشی در ایران که نسخه ی اصلیش پرمخاطب ترین سایت در جهان نیز می باشد نظرسنجی را مطرح کرد که همه و مخصوصا شما آرسنالی ها از جز به جز اون نظرسنجی به خوبی آگاه هستید!!!آرسنال که طرفداران بسیار کمتری نسبت به دو غول اسپانیا و همچنین تیم های بایرن مونیخ منچستریونایتد و میلان داره با یه ترفند خیلی ساده پس از اتمام نظرسنجی به رتبه ی سوم صعود کرد!!!:تقلب! این تقلب اینقدر گسترده بود که حتی سایت گل هم پس از اینکه آرسنال به رتبه ی اول صعود کرد پست جالبی نوشت:آرسنال به صدر اومد!!!
و به تقلب کاربران آرسنالی اشاره کرد.اما این سایت که کلا3 هزار نفر هم عضوش نیستند اگر همه ی شان تقلب کنند نمیتونند به بارسلونایی برسند که سایتش بیش از 18 هزار عضو رسمی داره!!دلم واستون میسوزه که با این همه شب زنده داری و کلیک های چندصدتایی تان پس از اینکه به صدر اومدید دوباره به همان جای نخستتان باتگشتید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

بارسلونا،فراتر از یک باشگاه

عاشق بارسلونا،همین.20 سالمه تو 5 سال اخیر یک دقیقه هم از بازی های بارسلونا رو هم از دست دادم.تمام بازی های بارسلونای ب هم تو لیگ دسته پایینتر اسپانیا دنبال میکنم.بارسلونا تمام زندگیه منه.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۲۲
بازدید پست : ۲,۱۱۶ بار
کل بازدید: ۴,۹۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰