loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

بیش از ۱۰ هفته انتظار - آرسنال و بایرن

دیدار این دو تیم را شاید بسیاری از بینندگان دیدار تیکی تاکای غیر اورجینال بدانند و آن را اوج فوتبال اروپا قلمداد کنند در حالی که بسیاری دیگر واژه تیکی تاکا را برای آرسنال اشتباه و برای بایرن شکل تکامل نیافته میدانند و ضرب و آهنگ موجود در تیکی تاکا را هنوز در بازی های مهم بایرن گواردیولا احساس نمیکنند ...

اگر نگاهی به شرایط دو تیم بیندازیم شاید به نسبت سال گذشته هر دو تیم پیشرفت محسوسی را در نتیجه گیری ویا به دیگر سخن تغییرات محسوسی را در سازماندهی تیمی داشته اند . با ورود مسوت اوزیل و حفظ بازیکن های کلیدی و دارا بودن ذخیره های توانمند شاید آرسنالی متفاوت تر از سالهای اخیر را در لیگ قهرمانان هم شاید باشیم در حالی که نتایج قابل قبول در لیگ بر همگان پوشیده نیست .

بایرن مونیخ هم در حالی پای به این دیدار میگذارد که شاید تا حدودی شکست دیدار برگشت سال گذشته برابر آرسنال تا حدودی زنگ خطر را برای آنها به صدا در آورده باشد شاید فشار وارد بر گورادیولا با توجه به سه گانه ای که در فصل گذشته برای بایرن به دست آمده است بیشتر از آرسن ونگر باشد ...

بایرن در 21 دیدار بوندسلیگا 19 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده و با 16 امتیاز اختلاف با تیم دوم شاید از همین حالا قهرمانی لیگ را برای خود کنار گذاشته باشند بایرن مونیخ در 21 دیدار 9 گل دریافت کرده که کمتر از نیم گل در هر بازی میباشد این آمار در لیگ قهرمانان برای این تیم کمی متفاوت است و در 6 دیدار لیگ قهرمانان 5 توپ وارد دروازه بایرن شده است که 3 گل ان در شکست 3.2 برابر منچستر سیتی میباشد . در مقابل آرسنال در 26 دیدار خود 22 گل دریافت کرده که 11 تای آن در 2 دیدار میباشد که در برابر دوتیم منچستر سیتی و لیورپول میباشد که از 2 مهاجم نوک در تیم خود استفاده میکنند و این برای بایرن کمی متفاوت است و این تیم از 1 مهاجم تمام در کارهای هجومی بهره میبرد و به احتمال فراوان و با توجه به استراحت دادن به مانژوکیچ ، این مهاجم را در نوک پیکان حمله بایرن خواهیم دید و به نظر میرسد حضور مولر از ابتدا به عنوان مهاجم سایه محتمل تر باشد ...
غیبت ریبری شاید تا حدودی زهر خط حمله بایرن را در دیدار رفت بکاهد و گوتزه به احتمال فراوان از ابتدا برای بایرن بازی خواهد کرد .
بایرن مونیخ در بازه زمانی 15 الی 30 و 75 الی 90 به نسبت سایر بازه ها تقریبا بیشترین گلهای خود را به ثمر رسانده و این برای آرسنال در گلهای خورده مشابه میباشد و آرسنال در این بازه ها بیشترین گل را دریافت کرده است .
بایرن مونیخ در بازه 60 الی 75 هیچ گلی را در لیگ دریافت نکرده است .

شاید 30 دقیقه ابتدایی را بتوان سر نوشت ساز ترین دقایق بازی به حساب آورد جایی که آرسنال در آن متزلزل و بایرن در آن زهر دار به نظر میرسد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

چرا

دانشجوی mba در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود <br><br>تو سمنان دفتر دکوراسیون داخلی با نام نماشهر دارم و از تو دفترم برای شما خبر میذارم <br>وقت خودتون رو خیلی برای فوتبال نذارید چون<br>فوتبال دوست ها تو این جامعه و از نگاه مردم خیلی عاقل و منطقی <br>به نظر نمیاند مخصوصا اگه وقت زیادی بذارند پاش و درآمدی نداشته باشند.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
بازدید پست : ۱,۵۴۳ بار
کل بازدید: ۲۹۴,۵۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰