loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

بازی برابر بایرن - ۳ ، ۲ ، ۱ ، ۰ جام

در حالی که تمام نگاه ها به مونیخ دوخته شده است ، شاید دل هواداران توپچی ها به نتیجه سال گذشته در زمین بایرن خوش و دل هواداران بایرن یاد آوری آن بازی به تندی در تپش باشد بازی ای که شاید حذف آرسنال را رقم زد ولی بیشتر نتیجه ای برد برد برای هر دو تیم بود ، بایرن مونیخ با این شکست توانست به مرحله بعد و قهرمانی دست پیدا کند و آرسنال هم توانست 10 بازی پایانی فصل را به بهترین شکل به پایان برسانده و اعتماد به نفس لازم و خود باوری آن بازی شاید زمینه را برای شروع این فصل آرسنال بوده باشد ...

حال شاید آن شکست که برای بایرن به منزله صعود به دور بعد رقابت ها بود در این فصل کار را از لحاظ روحی برای بایرن مونیخ دشوار و برای ارسنال کمی امید بخش کند...
آرسنال فصل گذشته در حالی در زمین بایرن مونیخ 2-0 به پیروزی دست پیدا کرد که این نتیجه نمیتوانست صعود این تیم را رقم بزند .

ولی در این فصل شاید در صورتی که آرسنال 1-0 پیش بیفتد شرایط به مراتب برای بایرن مونیخ دشوار تر از فصل قبل شود جدا از آن سفر آرسنالی ها به آلمان در حالی بود که این تیم حتی برای رسیدن به رتبه چهارم هم مسیر دشواری را در لیگ داشتند و به هیچ یک از جام های حذفی و اتحادیه و لیگ امید نداشتند ، ولی اکنون آرسنال بخت اول قهرمانی در جام حذفی است و این تیم باید در نیمه نهایی و در ویمبلی به رقابت با ویگان بپردازد ویگانی که رتبه هفتم لیگ 1 را به خود اختصاص داده است .

جدا از جام حذفی لیگ برتر هم هنوز برای آرسنال تمام نشده و شاید لیگ برتر هم در گرو این بازی باشد.

.............

 1 - اگر فرض را بر تکرار بازی سال گذشته قرار دهیم ، آرسنال شانس این را دارد که به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کند و 2-0 در زمین بایرن مونیخ میتواند زمینه را برای صعود آرسنال فراهم کنم و صعود به مرحله 1 چهارم نهایی امید به کسب لیگ قهرمانان را در دل آرسنالی ها زنده میکند و بنا بر تجربه سال گذشته این پیروزی میتواند به بهترین نتایج  در 10 دیدار پایانی منجر شود و لیگ را هم برای آرسنال با امید زیاد برای قهرمانی به پایان برساند و جام حذفی هم بدون شک کوتاه ترین مسیر برای قهرمانی آرسنال میباشد و 3 گانه را برای آرسنال رقم بزند.
شاید این تصور برای ادامه فصل کمی رویا پردازانه به نظر برسد که تنها در ذهن خود آرسنالی ها و آن هم آرسنالی های پر امید شکل بگیرد و بیایید سرنوشت دیگری را برای آرسنال جویا شویم .

2- پیروزی برابر بایرن با نتیجه 2-1 و یا 1-0 میتواند به قیمت از دست دادن لیگ قهرمانان ولی بنا بر تجریبات و فرضیات فصل قبل ، به قیمت به دست آوردن لیگ برتر در 10 بازی پایانی و قهرمانی در جام حذفی منجر شود و سرنوشت شاید کمی مناسب تر و قابل قبول تر از حالت قبل به نظر برسد .
3 - تساوی و حتی شکست برابر بایرن میتواند زمینه را برای پایان نه چندان خوب برای آرسنال در لیگ برتر رقم بزند و تقدیم قهرمانی به چلسی و منچستر سیتی و شاید تقدیم رتبه سوم هم به لیورپول به قیمت به دست آوردن جام حذفی پرونده آرسنال را در این فصل با کسب 1 جام به پایان برساند و این سرنوشت هم شاید برای بسیاری از آرسنالی ها قابل قبول باشد و کسب 1 جام بعد از 9 سال شاید طلسم بی جامی را برای آرسنال بشکند .

4- حال تساوی یا شکست برابر بایرن و شاید تکرار خاطره شکست برابر بلکبرن ،اینبار برابر ویگان و یا هال یاشفیلد به همراه تقدیم قهرمانی به چلسی یا منچستر سیتی شاید فصلی همانند فصل های گذشته برای برای آرسنال با بی جامی رقم بزند و شاید در این شرایط و در حالی که فرگوسن از منچستر یونایتد رفته و این تیم دیگر در کورس قهرمانی نیست و چلسی و سیتی مربیان خود را به تازگی تغییر داده اند این جمله را به روایت سایت یورواسپرت برای ونگر مناسب بسازد که :" یا لااقل جام حذفی را بگیر و یا برو ". جمله ای که شاید بسیاری از آرسنالی ها با آن مخالف باشند  ..



علی قاسمی

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

چرا

دانشجوی mba در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود <br><br>تو سمنان دفتر دکوراسیون داخلی با نام نماشهر دارم و از تو دفترم برای شما خبر میذارم <br>وقت خودتون رو خیلی برای فوتبال نذارید چون<br>فوتبال دوست ها تو این جامعه و از نگاه مردم خیلی عاقل و منطقی <br>به نظر نمیاند مخصوصا اگه وقت زیادی بذارند پاش و درآمدی نداشته باشند.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
بازدید پست : ۲,۹۰۲ بار
کل بازدید: ۲۹۴,۵۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰