loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

آزمون نزدیک است ...

شاید چند روزی است که خبر مربوط به انتقال سردار آزمون به آرسنال بر سر زبانها افتاده و این بازیکن که تنها 18 سال دارد دیشب در گفتگویی با برنامه 90 انتقالش در پایان این فصل را تایید کرد انتقالی که به 4 تیم محتمل است و شاید محتمل ترین آن آرسنال باشد .
سه تیم آرسنال ، میلان ، یوونتوس و حالا بارسلونا خواهان به خدمت گرفتن سردار هستند و در میان آنها بنا به گفته سردار آرسنال و میلان این اواخر جدی تر و با شدت بیشتر وارد عمل شدند و حتی ارسنال برای اخذ رضایت نامه این بازیکن مبلغ 2 میلیون پوند را پیشنهاد داده است بنا بر گفته ی سردار آزمون این بازیکن بعد از پایان لیگ روسیه تیم آینده خود را مشخص خواهد کرد و از این گفته میتوان به یک نتیجه رسید و آن هم بنا به گفته خود سردار ، بارسلونا از لیست خارج میشود زیرا بنا بر رای فیفا ، بارسلونا 2 سال از خرید بازیکن ممنوع شده و تا 90 روز آینده تنها تلاش میکند تا این محرومیت را به 1 سال کاهش دهد و این به این معنا است که سردار که تا چند هفته آینده تیم آینده خود را به غیر از  بارسلونا انتخاب خواهد کرد .
 از طرفی میلان یکی دیگر از گزینه های مورد نظر سردار میباشد ولی با کمی تامل در این باشگاه و جایگاه کنونی این تیم و عدم حضور این باشگاه در فصل آینده لیگ قهرمانان و همچنین سرمربیگری نه چندان خوب سیدورف و جایگاه وحشتناک این باشگاه و عدم توجه زیاد به جوانان در این تیم به نظر میرسد میلان نتواند رقیب سر سختی برای ارسنال برای به خدمت گرفتن این بازیکن باشد .
یوونتوس میتواند تا حدودی وسوسه کننده باشد ولی بنا بر گفته های آزمون ، این باشگاه تنها تمایل خود را نشان داده و برای مذاکره چندان جدی نبوده .


شاید طی این چند هفته انتقال آزمون به آرسنال قطعی شود و در پایان فصل شاهد حضور یک ایرانی در جمع توپچی ها باشیم . یک جوان ، یک استعداد که به مسی ایران گاه از او یاد میشود .
شاید محاسن زیر بعد از پیوستن احتمالی علی بابا به آرسنال قابل ذکر باشد .
1- توجه هر چه بیشتر به این سایت که سایت رسمی ارسنال در ایران میباشد و در بین سایت های طرفداری جزء بهترین ها میباشد .
2- افزایش طرفداران ارسنال درایران در صورت پیوستن این بازیکن با جمع توپچی ها شاید بعضی از طرفداران با اضافه شدن طرفداران به واسطه حضور یک بازیکن در باشگاه تمایل نداشته باشند 
3- افزایش بازدید های سایت در پی افزایش طرفداران آرسنال .
4- افزایش قدرت تیم ملی ایران با روی کار آمدن سردار به همراه دژآگه و جهانبخش و قوچان نژاد و.. و شاید ورود به دوره ای جدید در تیم ملی ایران ..
5- توانایی ارتباط با باشگاه از طریق سردار توسط مدیران و همچنین ارتباط با سردار و سایر بازیکنان و حتی شاید حضور سردار در میتینگ .
6- افزایش پخش مستقیم دیدار های ارسنال ...
7- رهایی از دست جیرود (شوخی)

و خیلی از محاسن دیگر که در صورت پیوستن این بازیکن به جمع توپچی ها ممکن میشود .
لازم به ذکر است سردار آزمون هم اکنون مهاجم اول روبین کازان میباشد .
شاید کمی زود باشد که در این باره آینده نگری کرد ولی در صورت حضور سردار در ارسنال و طی کردن دوره بدنسازی چند ماهه و مسیری که سانوگو در ابتدای فصل طی کرد و حضور در تیم رزرو ، شاید شاهد یک گلزن ایرانی در ارسنال باشیم .
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

چرا

دانشجوی mba در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود <br><br>تو سمنان دفتر دکوراسیون داخلی با نام نماشهر دارم و از تو دفترم برای شما خبر میذارم <br>وقت خودتون رو خیلی برای فوتبال نذارید چون<br>فوتبال دوست ها تو این جامعه و از نگاه مردم خیلی عاقل و منطقی <br>به نظر نمیاند مخصوصا اگه وقت زیادی بذارند پاش و درآمدی نداشته باشند.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۱۵
بازدید پست : ۴,۲۰۵ بار
کل بازدید: ۲۹۴,۵۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰