loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

ایران ۰-۱ داور (امید های صعود)


 همگان دیدند که خواستن توانستن هست !
شاید کمتر کسی قبل از دیدار برابر آرژانتین این تصور را داشت که دیداری نسبتا پایاپای حداقل از لحاظ موقعیت گل را تیم ملی کشورمان برابر آرژانتین به نمایش بگذارد .
همگان دیدند که حرف کیروش درست بود و اگر فیفا با انتخاب درست داور میگذاشت ایران مسی را مهار میکرد !
همگان دیدند که ایران میتواند اگر بذارند و اگر سازمان یافتا پیش بروند !

و همگان دیدند که وقتی پای غیرت در میان است ایران سرآمد همه دنیاست ...

شاید کسی فکر نمیکرد که هیچ یک از بازیکن های ایران اقدام به گرفتن پیراهن مسی نکنند شاید باید مسی پیراهن پولادی را میگرفت و روزی رسید که پولادی با 2 تا یکی دو پا مسی و هیگواین رو از پیش رو  برداشت و روزی رسید که آنها از ایران ترسیدند ... و ما همین را میخواستیم فقط ... همین .

ایران برد و به هدفش رسید ... هدف ایران دیده شدن بود و همه دیدند ... ایران برد و آرژانتین باخت ...


و شاید بهتر باشد نگاهی به پست گذشته اینجانت انداخته و این نکته را بخوانید :
"آرژانتین  به دلیل  ضعف در بخش دفاعی و
افول مسی و نداشتن طراح مناسب و هافبک دفاعی قدرتمند و دروازبان خوب شاید
بختی برای قهرمانی نداشته باشد و همه اینها در دیدار این تیم برابر بوسنی 
مشخص بود . شاید در صورت خود باوری ایران بتواند حتی نتیجه 1.1 را هم کسب
کند ..."

حال بهتر است به بررسی شرایط صعود ایرن بیندازیم .
در حالت های زیر ایران صعود میکند .
1- ایران به پیروزی دست پیدا کند و آرژانتین با 2 گل اختلاف و یا بیشتر نیجریه را ببرد .
2- ایران به پیروزی دست پیدا کند با 1 گل اختلاف و آرژانتین هم با 1 گل اختلاف ببرد ولی ایران از آرژانتین بیشتر گل بزند مثلا ایران 2-1 برنده شود و آرژانتین 1-0 برنده شود .

و در یک حالت شرایط متفاوت میشود و آن هم در حالتی هست که ایران 1-0 و آرژانتین هم 1-0 تیم مقابل را از پیش روی بردارند و در این حالت کار به قرعه کشی بین دو تیم ایران و نیجریه میکشد و در این حالت هر دو تیم ایران و نیجریه در همه چیز برابر میشوند و قرعه کشی بین دو تیم به انجام رسیده و تیم صعود کننده مشخص میشود .

ودر سایر حالت ها تیم نیجریه صعود خواهد کرد حالت هایی مانند تساوی یا پیروزی نیجریه ... تساوی یا شکست ایران ... و یا شکست نیجریه با تفاضل گل 1 در بازی پر گل تر از دیدار ایران . بوسنی ...


بنا به دلایل زیر ایران میتواند به نتیجه گیری در دیدار بعد امیدوار باشد ...
1- با توجه به فشار های رسانه ها بر روی آرژانیتن این تیم باید برای دفاع از حیثیت خود در دیدار برابر نیجریه به میدان برود ...
2- با توجه به 6 امتیازی بودن آرژانتین و 4 امتیازی بودن نیجریه ، آرژانتین علاوه بر دفاع از حیثیت خود باید برای حفظ صدر نشینی و عدم رویارویی با فرانسه در این دیدار به میدان برود زیرا در صورت پیروزی نیجریه ، آرژانتین به عنوان تیم دوم صعود خواهد کردو دیداری دشوار برابر فرانسه را برگزار خواهد کرد ...
3- با توجه به بازی دیشب نیجریه ، سازمان دفاعی مناسبی را از جانب این تیم شاهد نبودیم و 1 توپ به تیرک نیجریه برخورد کرد و حتی 1 گل صحیح بوسنی هم گرفته نشد و شکست نیجریه برابر آرژانتین محتمل به نظر میرسد ...
4- بوسنی از جام کنار رفته و این امر شاید تا حدودی برای ایران مفید باشد زیرا اگر ایران در شرایط بوسنی بود شاید در دیدار پایانی به برخی بازیکن های جوان خود میداند دهد و حال این نکته میتواند برای بوسنی محتمل باشد و این تیم به برخی بازیکن های ذخیره خود بازی دهد .
این در حالی هست که شاید عدم فشار برروی بوسنی شاید کمی به ضرر تیم ملی ما باشد ...

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

چرا

دانشجوی mba در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود <br><br>تو سمنان دفتر دکوراسیون داخلی با نام نماشهر دارم و از تو دفترم برای شما خبر میذارم <br>وقت خودتون رو خیلی برای فوتبال نذارید چون<br>فوتبال دوست ها تو این جامعه و از نگاه مردم خیلی عاقل و منطقی <br>به نظر نمیاند مخصوصا اگه وقت زیادی بذارند پاش و درآمدی نداشته باشند.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۴/۱
بازدید پست : ۳,۰۳۴ بار
کل بازدید: ۲۹۴,۵۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰