loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

ارسنال و tv

سلام
دیروز تو نیمه ی اول بی نهابت خوشحال بودم . یکی از بهترین ساعت های عمرم جولوی تلویزیون گذشت فقط یک مشکل بود
اشتباه نکنید مشکل باخته تیم نبود . مشکل صدا و سیماست که چند ماهی میشه افتی خیره کننده نسبت به بر نامه های ورزشی داشته . یازی به این مهمی حتی یک بحث کارشناسی هم نداشت . گرچه اغلب این بحث ها در حد لیگ خودمونه ولی بازم خوبه . این برنامه حتی یک مجری خوبم برای این بازی نگذاشته بود . متاسفانه اقای یونسی تبدیل به یک چهره ی کاملا ضد ارسنالی شه . چرا اینو میگم الان براتون دو تا مثال می یارم تا شیرفهم شین : اولیش اینه که اگه یادتون باشه تو بازی برگشت ارسنال بارسا این مجری به گونه ای از تیم اسپانیایی طرفداری میکردش که در بحث کارشناسی بعد بازی جناب اقای جاودانی از اقی صدر این سوال به شوخی پرسید که نظرتون در مورد نقش اقای بوسفی ( یا یونسی دقیق نمی دونم ) رو در برد این بازی به سود بارسا چگونه می دانید !!!!! 
دومیش همین بازی دیروز . وقتی برگشت گفت تیمی که باید با برنده ی این بازی  بازی بکند دوست دارد ارسنال بالا بیاید !!! چرا برد انها اسان ترست . به خدا بیان این حرف یک اماتور گری حرفه ایست و همچنین توهین به طرفداران فارسی زبان این تیم شمال لندنی. درضمن ایشون چندین گاف داشتن ازقرار این : بی هیچ وجه حتی 1 بارم نام در بازبان ارسنال را درست بیان نکرد. زمانی که رابین بعد از گل اول یک شوت عالی زد ایشون فرمودند : بک شوت محکم از فن بومل !!! حتی هنگامی که صحنه ی اهسته داشت پخش میشد بازم گفت فن بومل . 
خلاصه این که شبکه 3 امروز هم با نشون ندادنه خبر این بازی که کوچکترین ارتباطی با لیگ انگلیس نداره شاهکارش را به اوج رساند
نمی دونم دیگه چی بگم ای کاش ...

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

خبر تلخ

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
بازدید پست : ۱,۱۲۰ بار
کل بازدید: ۹۸,۸۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰