loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

آرسنال آماده برای شکستن سد دستمزدها...

در حال حاضر بیشتر سطح دستمزد در آرسنال برای دو مهاجم آرسنال لوکاس پودولسکی و تئو ولکات است که این مبلغ به صورت هفته ای £100,000است.
آرسنال امیدوار است تا با افزایش سطح دستمزدها برای آوردن بازیکنان بزرگ و استعداد های درخشان راه را هموار کند.
این معلوم است که آرسنال تابستان گذشته مبلغ هفته ای £140,000 را برای قرارداد جدید ون پرسی پیشنهاد داده بود و آرسنال این توانایی را دارد که امسال نیز دوباره پیشنهادهایی از این قبیل را رو کند.

استفان  یووتیچ منهاجم نوک فیورنتینا و ماریو گوتزه هافبک بازیساز بورسیا دورتموند مدتی است که آرسن ونگر نسبت به حضور آن ها در ورزشگاه امارات ابراز علاقه کرده و این دوبازیکن را به شدت زیر نظر دارد. آوردن این دو بازیکن برای باشگاه خرج سنگینی برخواهد داشت که در توان آرسنال نبوده.

آرسنال 70ملیون پوند برای خرید بازیکن در فصل نقل و انتقالات در اختیار داشته این درحالی است که چند هفته پیش اعلام شد آرسنال مبلغ 123ملیون پوند را در حساب بانکی خود دارد. این نشاندهنده این نیست که همه ی این مبلغ باید خرج بستن قرارداد با بازیکنان جدید باشد ولی نشاندهنده ی این است که توان مالی آرسنال بیش از پیش شده.

قرارداد جدید ثبت شده بین آرسنال و اسپانسر پیراهن این تیم یعنی شرکت هواپیمایی پرواز امارات که به نسبت یک قرارداد معمولی بیشتر است حساب مالی آرسنال را افزایش داده است. شرکت امارات سالیانه 30ملیون پوند به مدت 5سال به تیم آرسنال به جهت نوشتن نام این شرکت بر روی لباس آرسنال پرداخت میکند و تاکنون آرسنال 20ملیون آن را دریافت کرده و تا پایان فصل فوتبالی جاری 22ملیون دریافت خواهد کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده از حساب های مالی آرسنال , دستمزد پرداختی سالانه آرسنال 143ملیون پوند بوده که فقط 17ملیون پوند از تیم منچستر یونایتد و 50ملیون پوند از تیم منچستر سیتی  و تاتنهام و چلسی است. |أهــــه 50ملیون پوند کمتر از اونا خرج میکنیم|.

نحوه ی پرداخت پول آرسنال در طی سال و درآمد این تیم انتظارات را به طور قابل توجه ی افزایش داده است و هواداران دلیلی برای خرج نکردن نمیبینند.

آرسنال اضافه بر سرمایه فعلیش حداقل 6.5ملیون پوند میتواند به دلیل فروش و قرض دادن بازیکنان خود در نیم فصل و تابستان به دست آورد. مخصوصا آرشاوین و اسکیلاچی که چیزی به اتمام قراردادشان نمیانده است.

بندتنر ، آندره سانتوس ، شاماخ ، ژورو و پارک چو یونگ در فصل بعد برای آرسنال حاضر خواهند بود و اگرچه آرسنال در فروش این بازیکنان به طور قرضی نستا موفق بوده ولی عملکرد ضعیفشان مشهود بوده در دوران قرضی.
به هر حال این یک واقعیت است که آرسن ونگر باید بازیکنانی را که کشش ندارند از لست تیم کنار بگذارد.

آرسن ونگر کماکان معتقد است دسمتزی که تیم ها به بازیکنان میدهند در آینده بیشتر از2هزار ملیون پوندی است که یوفا برای فرپلی مالی تعیین کرده است بیشتر خواهد شد و معتقد است آرسنال رقابت خوبی را نخواهد داشت.

یووتیچ 23ساله همانند جوانی های ون پرسی پتانسیل و استایل و توانایی های بسیار خوبی دارد و حدود 20ملیون پوندی قیمت دارد. همچنین آرسن ونگر درمورد آینده مدافع راست خود تردید دارد و همچنین میخواهد مایکل آرتتا را در تیم خود حفظ کند و همچنین هافبک دفاعی مستعد تولوز یعنی اتین کاپو نیز در رادار آرسنالی ها قرار گرفته است.

سانیا یک قرارداد یک ساله از سوی باشگاه دریافت کرده ولی خودش قرارداد بلندتری را میخواد. اما سران باشگاه آرسنال معتقد هستند پیشنهاد 1ساله یک پیشنهاد معقولانه است برای بازیکنی که به سن 30سالگی رسیده و مصدومیت های سنگینی نیز داشته. 

وچیک چزنی نیز در دروازه آرسنال افت داشته و سیر صعودی خود را به سیر نزولی تبدیل کرده که باعث  شده تا توجه آرسنالیا روی دو گلر شاغل در لیگ برتر جلب بشه که این دو گلر پپ رینا از تیم لیورپول و اسمیر بگوویچ گلر تیم استوک سیتی است.

این درحالیست که خود ونگر نیز سال 2014 قراردادش به پایان خواهد رسید ، بقای آرسن ونگر در آرسنال بسته به میزان موفقیتش در تابستان فصل آینده و نتایج وی خواهد بود.

برنامه آرسن ونگر برای حفظ هسته ی بریتانیایی ادامه دارد به ویژه حفظ ویلشر ، ولکات ، چمبرلین ، رمسی و گیبس ولی البته چیزی که مهمتر از ثبات مالی باشگاه و ایجاد یک موقعیت بهتر برای ایجاد حس رقابت بین بازیکنان نخبه است.|یه چیزی تو مایه های جذب استعداد به آکادمی فوتبال آرسنال|

آرسنالی ها به تازگی از دنیس برگکمپ یک اسطوره ساخته اند و او را دیگر با صفت اسطوره میخوانند و همچنین از وی یک تندیس ساخته شده که بیرون ورزشگاه در کنار تندیس تیری هانری نصب خواهد شد. دنیس در سال 2003-04 عضو تیم رویایی آرسنال بود که نتایج درخشانی را کسب کردند و از نظر هواداران در آن سال دومین بازیکن بزرگ تیم وقت محسوب میشد. مجسمه های هانری ، آدامز و چپمن نیز در دسامبر2011 در بیرون ورزشگاه بنا شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

Arsenal best on the earth

من اینم که هستم و اینی نیستم که نیستم و اگر هستم همینم......:) چی شد هستم یا نیستم.........؟؟؟؟؟:)

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
بازدید پست : ۲,۱۸۲ بار
کل بازدید: ۱۱۷,۸۷۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰