loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

آرسنالی ها در تیم ملی

یه وقتی اسکلت اصلی تیم ملی فرانسه رو بازیکنان ارسنال تشکیل میدادن، بازیکنانی مثل آنری، پتی، آنلکا، ویرا و حتی در سال های اخیر گالاس، سانیا، کلیچی، دیابی و حتی فلامینی و نصری، اما امشب نه تنها هیچ بازیکنی از آرسنال تو برد 2-1 فرانسه از آلمان حضور نداشت بلکه باید گفت تنها شانس حضور یک ارسنالی در ترکیب فرانسه در یورو 2012 یعنی سانیا هم با بازی فوق العاده متیو دبوشی، دفاع راست لیل، که با دادن دو پاس گل همراه بود تقریباً از بین رفت.
با رفتن بازیکنانی مثل نصری، فابرگاس، کلیچی و آرشاوین و مصدومیت بازیکنانی مثل ویلشر و مرتساکر و پست رفت و یا درجا زدن بازیکنانی مثل روسیچکی و تئو ولکات می شه گفت طرفدارای آرسنال، مثل خودم، تقریباً باید قید دیدن بازیکنان تیم محبوبشون رو، به جز ون پرسی و ژسنی، در یورو 2012 بزنن. البته حتماً شنیدین که ون پرسی هم یه کم دچار مصدومیت شده متأسفانه. البته امیدوارم روسیچکی همین جوری روز به روز بهتر بشه و ویلشر هم هرچه زودتر خوب بشه.
ولی در کل مسئله ای که به شدت به چشم میاد همین نکته ایست که رابین اشاره کرده، اینکه این تیم فعلی آرسنال اگه بدترین تیم تاریخ آرسنال نباشه مطمئناً یکی از بدترین تیم های تاریخ آرسناله.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

Arsenal

آرسنال رو به خاطر خودش دوست داشته باشیم نه مربی و ستاره هاش

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
بازدید پست : ۸۵۷ بار
کل بازدید: ۵۰,۴۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰