loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

فن پرسی.رونالدو.مسی.به نظرشماکی کفش طلامیبره؟


گلزنی های مکرر رونالدو و مسی سبب شده است تا رقابت این دو بازیکن برای کسب کفش طلای اروپا داغ تر از گذشته دنبال شود. مسی که این روزها با گلزنی های خود همگان را به تعجب و تحسین واداشته است ، به هیچ وجه دوست ندارد تا برای دومین سال پیاپی عنوان آقای گلی اروپا را تقدیم به رونالدو جاه طلب و گلزن نماید. بی تردید او دوست خواهد داشت آقای گلی در لیگ قهرمانان و به احتمال فراوان شکستن رکورد خود و رود فن نیستلروی در این رقابت ها را با کسب کفش طلای اروپا تکمیل نماید.

رونادو ، ستاره مهارنشدنی رئال مادرید در بازی این هفته تیمش مقابل رئال بتیس دو گل بسیار ارزشمند را به ثمر رساند تا شمار گل هایش را به عدد 32 برساند و همچنان حاشیه امنیت گل های خود را با لیونل مسی حفظ نماید. ماشین گلزنی کهکشانی ها با وجود آنکه در رقابت های لیگ قهرمانان در پنج بازی 4 گل به ثمر رسانده است ، به شدت از همتای خود در بارسلونا عقب است و هیچ گونه امیدی به آقای گلی در این رقابت ها ندارد. با این وجود رونالدو اثبات کرده است که در لالیگا قدرت فراوانی در گلزنی دارد و تحت هیچ شرایطی تسلیم نخواهد شد و برای کسب توپ طلا خواهد جنگید.


مسی نیز با دو گلی که در دیدار را با راسینگ به ثمر رساند ، علاوه بر آنکه 3 امتیاز ارزشمند برای تیمش کسب کرد، توانست در رقابت با رونالدو همچنان شانس خود را بالا نگه دارد و به کریستیانو بفهماند کار تمام تشده است و رقابت همچنان ادامه دارد..


رابین فن پرسی ، کاپیتان و ستاره بی نظیر آرسنال ، که در فصل جاری طلوعی بی نظیر داشته است و یک تنه جور یک تیم را کشیده است ، علاوه بر آنکه بعد از رونالدو و مسی برترین گلزن اروپا است ، با گلزنی های خود از بحران زدگی و تحقیر توپچی ها و ونگر نیز جلوگیری کرده است. فن پرسی  با گلزنی در دیدار با نیوکاسل فاصله خود را با رونالدو و مسی به حداقل رساند و خود را در کورس نگه دارد.


در رده بندی برترین گلزنان قاره سبز بعد از فن پرسی نام هایی از لیگ ها ترکیه و استونی هم به چشم می خورد که با توجه به اینکه ضریب کیفیت لیگ آن ها پایین است ، این دو رقبای سختی برای رونالدو و مسی نخواهند بود. هرچند به احتمال فراوان این بازیکنان در ادامه جای خود را به آقای گل بوندسلیگا و سری A خواهند داد.


*ماریو گومز ، ستاره تیم ملی آلمان و تیم بایرن مونیخ با هتریک تماشایی خود در دیدار با هافنهایم ، علاوه بر آنکه نقش بسزایی در برد بی نظیر 7-1 تیمش داشت ، اوضاع خود را در بین گلزنان برتر لیگ های اروپا سامان بخشید و 21 گل زده در رده ششم جای گرفت ، هرچند او نیز به شدت با ایبرا و رونی رقابت دارند.


*وین رونی مهاجم تیم منچستر یونایتد نیز با دو گلی که در دیار با وست بروم زد ، آژیر خطر را برای گومز به صدا درآورد. رونی در حال حاضر 20 گله است و در تعقیب گومز است.


*ایبرا و هونتلار ، مهاجمان تیم های میلان و شالکه نیز در این هفته برای تیم هایشان گلزنی کردند و رقابت در جدول گلزنان را سخت تر و جذاب تر کردند.


*دهمین گلزن برتر ، سیدو دومبیا است که در تیم زسکا مسکو توپ می زند و با زدن 25 گل در لیگ روسیه ، نام خود را در جمع بزرگان اروپا مطرح ساخته است.هرچند با توجه به پایین بودن ضریب کیفیت لیگ روسیه ، این دومبیا در رده 10 قرار گرفته است.


 






































































































RankPlayer          
CountryClubLeagueWeightGoalsPoints
1C. Ronaldo POR
Real Madrid
ESP2
32
64
2
L. Messi
ARG
Barcelona
ESP230
60
3
R. v Persie
NED
Arsenal ENG226
52
4
A Cekulajevs LVATrans* EST
1
46
46
5
B. Yilmaz TUR
Trabzonspor
TUR
1.530
45
6M. Gomez
GERBayern
GER221
42
7
W. Rooney ENGMan Utd
ENG220
40
8
Ibrahimovic SWEAC Milan ITA219
38
=
K. Huntelaar NEDSchalke
GER219
38
 10S. Doumbia
CIVCSKA
RUS1.52537

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

Love Arsenal

مرتضی(Morteza Bauer)هستم. من از 13سالگی عاشق آرسنال شدم.20سالمه دانشجویه رشته مدیریت بازرگانیم.<br>عاشق آرسنال و هرروز عشقم نسبت بش بیشتر میشه.در کل دیوونه آرسنالم.وبه امید طلسم شکنی در نبردن جام ها هستم.<br>انشالله قهرمانی رو همه باهم تو سایت جشن بگیریم.<br>چاکر همه ی توپچی های آرسنالی

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
بازدید پست : ۱,۷۶۵ بار
کل بازدید: ۸۴,۰۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰