loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

خبر خوش و عجیب از افکار مدیر+منبع

Arsenal chairman Peter Hill-Wood باور دارد که RVP بسیار در لندن خوشحال است و طرفداران کاملا به او ایمان دارن و او معتقد است او با پول مثل بعضی ها لندن را ترک نمیکند (بر عکس سکسک فابرگاس) و آماده است تا پس از گذراندن بهران مالی و نیو هایبوری سرمایه گذاری در خرید تابستان را آغاز کند(وای خدا یعنی میشه؟؟؟)
پودولکی هم بعد از آزمایش روز سه شنبه قرارداد داخلی امضا میکند. وی افزود که ماریو گوتزه (به به. یکی از شاخای یورو 2012.شک نکنید!) را با مبلغ £30.000.000 به آرسنال خواهیم آورد تا یکی از نیازهای ونگر بر طرف شود.
وی دوباره افزود: ما خوشحال میشویم اگر بازیکنی از راست برای پست راست تیم پیدا کنیم. نخریدن با این بودجه احمقانست.( آره. فقط به جای حرف عمل کن آقا).
در ادامه آرشاوینم همونطور که میدونین دوست داره برگرده و گلگیشو بازی نکردن میدونه و گفته: خوانواده من لندنو دوست دارن ولی هر فوتبالیستی میخواد بازی کنه...
..........
اما رئیس گفته که ما تا با رابین قرارداد تمدید نکنیم لوکاس رو وارد تیم نمیکنیم. آرسن ونگر میگوید: لوکاس پودولسکی هیچ وقت جایگزین فن پرسی نخواهد شد و تا وقتی که RVP تمدید نکند ما قرارداد نهایی را با او نمیبندیم و در صورت تمدید کاپیتان, یا لوکاس را جایگزین میکنیم و یا تغییر سیستم میدهم (یعنی 2-4-4) و لوکاس هم این ها را میداند و در حال مذاکره با مدیر برنامه هایش است و مهم اینکه همه چیز ربط به تصمیم خود او دارد. (این دیگه ناموس خبر بود)!!!
از نگرانی های آینده از او پرسیدند و او گفت:
خوشبختانه ما بازیکنان خوبی داریم و مردم ما حرفه ای هستند (منظورش ما طرفداراشیم). ما به بازی بعدمان فکر میکنیم و هدف اول ما ادامه دادن بازی های خوبمان و تثبیت جایگاهمان است.
خوب بچه ها همین بود. اگه تکراری هم داشت معذرت میخوام. یه نموره زحمت داشت ترجمش. امیدوارم راضی باشین داداشا...
:)

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

آرسنال ستاره سرخ آسمان هفتم.

من دانشجوي كارشناسي مکانيک و عاشق بازي آرسنال و بازيکناي اصيل و جوان و تيم به دور از پول مفت و داور و بهترين مربي جهان و تيمي هستم كه در نابودي تيم انگليس مؤثر بوده است؛ اگه ام بخواد مث بارسا يا السيتي يا تيماي کثيف ديگه شه اولين نفريم كه از هواداري تيم ميام بيرون.<br>We love Arsene Arsenal<br>عشق فقط توپچی ها...<br>:)

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
بازدید پست : ۲,۹۶۸ بار
کل بازدید: ۷۰,۱۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰