loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

جواب بزرگ به دنیای فوتبال ( پپ ) خواهشن همه بخونن

-اول از همه اینکه خبر مربوط به علاقه گواردیولا به آرسنال رو ر این سایت حتماً بخونید...
-دوم برین به این لینک و کامنتی که من برا این وبلاگ گذاشتم رو بخونید . مث اینکه این دوست بارسایی ما کلی با این کام حال کرد و کردش یه پست ...
http://kingleo1987.mihanblog.com/post/2148
سوم اینکه متن زیر رو بخونین که کامنتی است در این پست از hossein-gunner :
http://arsenal.ir/blog/post.aspx?BlogId=372&PostID=5639
متن کامنت :
داداش من ضعف از مدیریته . همین گلوپ که گفتی کاگاوا رو فروخت ؛ عوضش یکی رو خرید که از شینجی بهتر بازی می کنه . ضمن اینکه همه ستاره هاشم نگه داشت . 2 فصل قبل هم نوری ساهین رو فروخت و جایگزین ستاره کرد و باز همون ها رو نگه داشت ....
سر الکس فرگوسن: اونم پول میده و ستاره می خره و سر ستارش داد میزنه ؛ نه یه جوون خام بخره و بهش حس اعتماد به نفس بده . آره خرید برادران داسیلوا که رافائ الآن بد نیس . فابیو که فصل پیش قرضی رفت یه تیم دیگه ترکوند . ها؟ تازه منچستر هم اگه ستاره فروخته ، جاش ستاره هااااااا خریده داداش من...
ولی ونگر بدبخت که همه ازش ناراضی ان . (به خدا فک و فامیل من نیس . من کلاً از فرنسوی جماعت حالم به هم میخوره . مگر در قالب رم یا آرسنال باشه . ) آقایون محترم ، به رئیس چه ؟ سن فوتبالی کدومتون به 2005 به قبل قد میده ؟ من از سال 2000 آمار کامل آرسنال رو دارم . با اینکه اون موقع 8 سالم بود ، ولی بازی ها و اخبار آرسنال و رم رو میگرفتم . تا اون سال خلا ناگهانی ستاره نداشتیم .... امّا ... امّا چی؟ اما بعد از اون سال که ونگر داشت کار خودش رو میکرد و کرد اتفاقاً خوبم کرد (!!؟!!) ، کلی بازیکن ستاره جوون که نه بچه رو کرد . اولیش سسک بود . بعد ریس بود . هلب ، فلامینی ، آدبایور و خیلی های دیگه بودن . حتی ان پرسی بچّه . اما رفتن و بد جورم رفتن . هر سال دسته جمعی میرفتن و این میشد خلا ترکیب .
خلا ترکیب یعنی ستاره ها برن و جوون ها فرصت تجربه و خود نمایی به بهترین نهو برای نتیجه گیری تیم رو نداشته باشن و بشن این تیم . آخه اینم شد تیم ؟
داداش من اگه فابرگاس و نصری و رابین و سانگ و اشلی و فلمینی و آدبایور و هلب و ریس و کولو توره (حتی هانری و ویرا میموندن و مث دنیس تو تیم خئاحافظی میکردن) مونده بودن با جمع این ترکیب حتی بدون سانتی و میکل و ... جز تیم های برتر جهان بودن . چون نظم تیم و ترکیب تیم پیوسته و بدون خلا بود .
شرمنده سر درد گرفتین ... :دی
این آرسن وی تراست .
در کل این بود کل حرف من راجع به ونگر  ، مدیر باشگاه و بازیکنان به که متن زیر دیگه مکمل کاملیه برای این بلاگ :
1. اگه ونگر پولی بود و از فروش بازیکنا شیتیل می گرفت که الآن تو تیم نبود . نظر من اینه که با شرف تر و مرد تر و وفادارتر از ونگر پیدا نمیشه . اگه برین و پیشنهادات سایر تیم هارو بخونید ...
2. فوتبالیست جماعت پولیه مگر عجایبی مث توتی کبیر ، دل پیرو ، مالدینی ، جرارد و امثال اینا . و الا پول به بازیکن ندی میذاره میره . هر چقدر هم شعار بده . میگی نه؟ وایستا ببین 1 سال مونده به پایان قرارداد جکی و حقوقش رو افزایش ندن و رئال هم 8 برابر حقوقش پول بده . اگه نرفت من از بوق کمترم ...(البته جکی عشق منه و این فقط یه مثال از یک بازیکن متعصب و ریشه آرسنالی ای بود )
3. سیاست باشگاه با تقییر عثمانوف و دستیار ایرانیش جای این الدنگ ها و موندن ونگر یا اومدن یک مربی تمیز که علاقه ای به ریشه و جوون گرایی داشته باشه ( نه مانچینی) ، در کنار هوادان همیشه خاص تیم ، آرسنال رو به قدرت اول دنیا تبدیل خواهد کرد . ولی اگه یکی از اینا نباشه دیگه هیچ . هواداران که ابدین اون هیچ . الآن مدیریت خرابه . اگه رئیس بره بدتر هم میشه و اگه عثمانف بیاد و یه مربی نجس پولی رو بذاره ترکیب که تا خرخره خرج خرید کنه ، من از بوق کمترم اگه نرم نش... رو پرچم تیم (با ارزش پوزش بسیار فراوان از همگی) . یعنی ازش متتنفر میشم . چون فوتبال زیبا و تمیزه که من رو مجذوب این تیم کرده ( ولی خدایی این فصل قشنگ بازی نمی کنیم )
ممنون از همگی . نظر یادتون نره...

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

آرسنال ستاره سرخ آسمان هفتم.

من دانشجوي كارشناسي مکانيک و عاشق بازي آرسنال و بازيکناي اصيل و جوان و تيم به دور از پول مفت و داور و بهترين مربي جهان و تيمي هستم كه در نابودي تيم انگليس مؤثر بوده است؛ اگه ام بخواد مث بارسا يا السيتي يا تيماي کثيف ديگه شه اولين نفريم كه از هواداري تيم ميام بيرون.<br>We love Arsene Arsenal<br>عشق فقط توپچی ها...<br>:)

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۲۳
بازدید پست : ۴,۸۰۳ بار
کل بازدید: ۷۰,۱۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰