loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

برد با نهایت کیفیت! + آمار

پستم رو با تشکر از شبکه ورزش شروع میکنم , در حال حاضر در کنار ایدمان , تنها شبکه رایگانی هستند که اینقدر خوب مسابقات رو پوشش میدن , یا حداقل من اینجوری فکر میکنم

خب اکثرا بازی رو دیدید پس میشه در مورد چندتا مساله بحث کرد!

1-ژسنی , تا اینجا فصل عالی بوده اما بازی قبل سوتی بدی داد و امروز نزدیک بود یه گل به حریف هدیه کنه , برا همین 2تا سوال برام پیش اومده , اولی اینه که ما برا چی گلر فیورنتینا رو قرض گرفتیم؟ و البته دومی هم مساله دنبال کاسیاس رفتن در ژانویه هستش!

2-تعویض آرتتا با گیبز و رفتن فلامینی به پست دفاع چپ! , راستش رو بخواید یه لحظه رفتم سراغ شبکه اصفهان تا ببینم نتیجه والیبال باریج اسانس و کاله چند چنده , دلیلشم این بود که مطمئن بودم ویلشر میره بیرون , میخوام بدونم که گیبز مصدوم شد یا این یه تعویض عادی بود؟!!

3-ژیرو , گل زد اما دهنم من یکی رو آسفالت کرد از بس توپ لو داد , امروز تاکید کرده که دوست نداره ونگر ماجم بخره , باهاش موافقید؟!! (وقتی میشینه رو زمین و به نشونه درد داشتن مچ دستش رو با انگشت های باز تکون میده , اعصاب منو خورد میکنه!!!)

4-مصدومیت اوزیل , بازی با کاردیف در لیگ و تاتنهام در FA CUP رو به دلیل مصدومیت از دست میده , توی دقیقه 81 بازی وستهام که تعویض شد که مصدوم نبود, بود؟!!!

5-و در آخر نظرتون رو میخواستم بدونم در مورد "قهرمانی به سبک منچستر" , یعنی گرفتن حداکثر امتیازات در برابر تیم های معمولی و غول "نکشی" , امکان داره در این راه موفق بشیم؟!!



آمار بازی

اتفاقات مهم بازی و آمار کلی




بازیکنان برتر


نمرات بازیکنان از دید sky


نمرات بازیکنان از دید whoscored




خب اگه هنوز براتون سواله که منظور من از برد با نهایت کیفیت چی بود , باید بگم که تنها ربطی که این تیتر به آرسنال داره اینه که اولین باری بود که من بازی آرسنال رو با عینک میدیدم. بی مزه هم خودتون هستید

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

North london is RED and always will be

اهل کاشانم ، روزگارم ؟؟؟؟؟!!<br>هههه نخندون منو...

تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۸
بازدید پست : ۳,۰۴۶ بار
کل بازدید: ۳۰۸,۸۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰