loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

مسئولان بی علم فوتبال...

امروز (شنبه) اولین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس بین تیم های آرسنال و ریدینگ در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار شد که طی آن شاگردان آرسن ونگر توانستند با کسب پیروزی 2 بر یک ضمن صعود به فینال , فرم خوبشون در بازی های گذشته رو حفظ کنند.

هر چند که روی کاغذ توپچی ها نسبت به حریف خودشون از شانس بیشتری برای صعود به فینال برخوردار بودند اما ریدینگی ها پا به پا با حریف نامدار خودشون حرکت کردند و در لحظات آخر روی اشتباه گلرشون فدریچی مغلوب ستاره شیلیایی آرسنال , الکسیس سانچز شدند.

اما بدون شک یکی از عجیب ترین اتافاقات پیرامون این بازی رو تماشاگران عزیز و فهیم تیم آرسنال در ایران تجربه کردند , در شبی که همه آرسنالی ها منتظر صعود تیمشون به فینال قدیمی ترین رقابت فوتبالی جهان و تلاش برای دفاع از عنوان قهرمانی بودند , بازی حساس بین تیم های چلسی و منچستر یونایتد مانع پخش این مسابقه از صدا و سیما ج.ا.ا شد.

همچنین در شرایطی که این عزیزان دوست دار  تیم ریشه دار انگلیسی در ایران منتظر اعلام برنامه سایت ورزش3 برای پخش مسابقه این 2 تیم بودند این سایت در اقدامی عجیب تا آخرین ساعات جمعه برنامه روز بعد خودش رو اعلام نکرد.

سرانجام با اعلام برنامه این سایت پر طرفدار و قرار گرفتن بازی آرسنال در لیست پخش زنده , آرسنالی های ایران هم خیالشون بابت تماشای بازی راحت شد اما اقدامی عجیب از سوی این سایت پرطرفدار موجب به وجود آمدن سوالی بزرگ اما تکراری در ذهن بینندگان این مسابقه شد...

در شرایطی که بازی در 90 دقیقه با نتیجه 1-1 مساوی به پایان رسیدو همه هواداران آرسنال و دیگر بینندگان بازی منتظر شروع وقت های اضافه جهت تماشا ادامه مسابقه بودند, این سایت از ادامه دادن به پخش این بازی خودداری کرد تا بار دیگر در ذهن فوتبال دوستان ایرانی علامت سوالی بزرگ نقش ببندد , آیا مسئولان ورزشی این کشور به اندازه کافی ورزشی نیستند؟؟؟

البته علاقه مندان این تیم لندنی دفعه اول نبود که با این اشتباه از دیدن ادامه بازی تیمشون محروم می شدند , سال گذشته در جریان برگزاری یکی از بازی های آرسنال در دیگر جام حذفی انگلیس که نسبت به fa cup جایگاهی پایین تری دارد بعد از تساوی دو تیم در وقت معمول شبکه ورزش صدا و سیما کشور عزیزمون اقدام به پخش فیلم ضبط شد رقابت های فرمول یک کرد...

هر چند مشکل به وجود آمده در شبکه ورزش بعد از 8 دقیقه از شروع وقت اضافه اول مسابقه برطرف شد اما امشب سایت ورزش 3 بعد از با خبر شدن از اشتباه خود , با برنگرداندن پوشش تصویری بازی , علاقه مندان خودش رو به شدت ناراحت کرد.

از عبارت با خبر شدن نسبت به اشتباه در این متن به این دلیل استفاده شده که بخش نتایج زنده این سایت که فقط به پوشش نتایج بازی مربوط هست بعد از چند دقیقه وقفه , پوشش بازی رو دوباره آغاز کرد.

اما این پایان حرکات عجیب این سایت پرطرفدار نبود و در شرایطی که پخش زنده بازی آرسنال قطع شده بود این سایت بعد از پایان بازی دو تیم چلسی و منچستر یونایتد اقدام به 15 دقیقه اضافه پخش کردن برنامه شبکه ورزش کرد...

آیا واقعا حفظ کردن قوانین تکرار باز ها در جام های حذفی انگلیس برای مسئولین ورزش ما تا به این اندازه سخت است یا این عزیزان برای ملت نازنین کشورمون به اندازه کافی ارزش قائل نیستند؟؟



بنده از آقای آرمان امیراحمدی , مدیر کانون هواداران آرسنال در ایران خواهشمندم طی ارسال نامه ای اعتراض اعضا سایت رو نسبت به رفتار مسئولین این سایت اعلام کنند.

لطفا هر کی موافق این طرح هست , با نوشتن نظر برای این پست اعلام موضع کنه.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

North london is RED and always will be

اهل کاشانم ، روزگارم ؟؟؟؟؟!!<br>هههه نخندون منو...

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱/۲۹
بازدید پست : ۲,۸۵۷ بار
کل بازدید: ۳۰۸,۷۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰