loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

بحث فنی

با سلام خدمت طرفداران عزیز :  مشکلی که در این دو بازی با ساندرلند و خیلی از بازیهای دیگه به چشم میخورد خوردن گل روی ضربات سومه . این مشکل رو چندسالی هست که تیم آرسنا ل داره و روی توپهای ارسالی از کنارین که برگشت داده میشه  بازیکن حریف فرصت شوت زنی پیدا میکنه . من تا حالا تو این 3 یا 4 ساله کمتر دیدم بازیکنی در چنین شرایط خودش رو جلوی توپ قرار بده و مانع از شوت زنی بشه  بازیکن حریف بشه .  تو گل اول تیم ساندرلند  سانگ کجا بود  رمزی کجا بود مگه اینها هافبکهای دفاعی نیستن پس وظیفه دارن توپهای سوم رو جمع و جور کنن . چرا سانیا  بجای اینکه جلوی شوت زنی ریچاردسون رو بگیره فقط کمرش رو قر داد  .

 

نکته دوم اینه که همیشه در بازیهای خارج از خانه تیم  دستپاچه عمل میکنه و تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار میگیره مثل بازی با منچستر و بازی با  سوانسی و  .....  که این  بیشتر  بحث روانی هستش که باید با بازیکنا کار بشه . یعنی جوری که تیم هم بر جو ورزشگاه غلبه کنه هم تیم حریف .

نکته سوم : همیشه در این موقع از فصب تیم دچار افت  بدنی میشه  و بازیکنا  زود مصدوم میشن . این هم بر میگرده به بحث ریکاوری . اگه تیم خوب ریکاوری بشه و اگه بازیکنان جایگزین بازیکنایی باشن که بتونن در مواقع بحرانی به تیم کمک کنن این مشکل شاید برطرف بشه . تیم آرسنال نیاز به یک نیمکت قوی داره . مثل بازی استقلال  و پرسپولی خودمون که  دیدید آقای دنیزلی  برگهای  برنده خودش رو از روی  نیمکت به زمین فرستاد و باعث شد که  در لحاظات پایانی ببره . گاهی شما باید  مهره هایی رو روی نیمکت داشته باشید تا بتونن سرنوشت بازی رو تغییر بدن .

البته اینها فقط  کمی  از مشکلات آرسنال بود و گرنه  این تیم  باید ضعف های زیادی  ترمیم کنه .

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

بازیکن بومی

سلام . مرتضی هستم . طرفدار آرسنال . خواهان حضور بازیکنان بومی در آرسنال

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
بازدید پست : ۶۴۸ بار
کل بازدید: ۱۴,۳۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰