loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

تفکر

پارک چو يونگ از موناکو فرانسه به آرسنال پيوست!خبري که همه را شگفت زده کرد


اين مهاجم 26 ساله بعد از سه فصل حضور در اين باشگاه فرانسوي راهي اميريتس شد. او در اين مدت در 91 ديدار 25 گل براي موناکو به ثمر رساند.


آرسن ونگر، سرمربي آرسنال در مورد اين انتقال گفت:" او مي تواند کيفيت بالايي به خط حمله ما بدهد و يک خريد ارزشمند براي ماست."


اين مهاجم کره اي هم از حضور در آرسنال ابراز خوشحالي کرد و گفت:" پيوستن به اين باشگاه مانند روياست و من از اينکه بازيکن آرسنال هستم، احساس غرور مي کنم. من مي خوام نشان دهم که چه بازيکن خوبي هستم و خودم را ثابت کنم.



او در 19 سالگي اولين بازي اش را براي تيم ملي کره انجام داد و در هر دو جام جهاني 2006 و 2010 بازي کرد. او همچنين بعد از خداحافظي جي سونگ پارک از تيم ملي کره، بازوبند کاپيتاني تيم ملي کشورش را نيز به بازو بست.


او که همچنين از ليل فرانسه پيشنهاد داشت پيشنهاد ارسنال را رد نکرد و توانست پيراهن شماره 9 آرسنال را بر تن کند


ميشل سيد رئيس باشگاه ليل پس از شنيدن اين اخبار بسيار شوکه شد و گفت: تمامي اقدامات درخصوص حضور پارک در ليل انجام شده بود و ما منتظر امضاي قرارداد بوديم اما به ناگهاني خبر پيوستن وي را به آرسنال شنيديم.


بخشي از مصاحبه او با شبکه آرسنال:
(بسيار افتخار مي کنم و خيلي خوشحالم که در آرسنال هستم. آرسنال تيمي است که وقتي جوان بودم روياي آن را در سر داشتم. خيلي مفتخر هستم که يک بازيکن آرسنال باشم)
مدت زمان حضور چو-يونگ در آرسنال مشخص نيست چراکه اين بازيکن خدمت سربازي خود را انجام نداده و طبق قوانين کره جنوبي، افراد تا 28 سالگي فرصت دارند به خدمت سربازي بروند. بنابراين چو- يونگ تا 2013 در آرسنال خواهد بود.
اين بازيکن ترجيح مي دهد هواداران او را با نام 'چو' بشناسند


همچنين پارک از ديد هواداران به عنوان بازيکن برتر تيم موناکو انتخاب شد


به نظر شما اين بازيکن خريد خوبي بود؟ميتونه به ارسنال کمک کنه؟و ميخواد جاي چه کسي رو پر کنه؟




 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

ARSENALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

نمیگم تمام زندگیم آرسناله ولی 99 درصدش آرسناله<br><br>یک چیزی خیلی برام جالبه وقتی آرسنال خوب بازی میکنه به چشم کسی نمیاد نمیدونم چرا!<br>رضمن عاشق آنری و فابرگاسم و از نظرم بهترین مربی دروازه باانها برای آرسناله<br> یادم رفت ونگرم که دیگه هیچی ونگر نباشه میخوام...<br>از شیش هفت سالگی هم عاشق آرسنال

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
بازدید پست : ۸۲۱ بار
کل بازدید: ۳۷,۷۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰