loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

Dont Worry


سرمربي تيم آرسنال لحظات سختي را با تيمش در شروع اين فصل تحمل کرده است


با اين وجود ونگر معتقد است نمايش تيمش مقابل تيم هاي کوچکتر ليگ برتر موجب شده تا آنها نتوانند در اين سال ها به جام برسند.
او در گفتگو با شبکه تلويزيوني آرسنال گفت:" ما نتوانستيم مقابل تيم هاي کوچک نتايج خوبي بگيريم. ما به اندازه کافي مقتدر نبوديم و اين مسئله باعث شد تا در موقعيت بدي قرار بگيريم. اين در همه فصول براي مان تکرار شد.
ما در ديدارهاي خارج از خانه خوب کار کرديم و همين طور مقابل تيم هاي بزرگ در ديدارهاي خانگي اما در ديدارهاي کوچکتر نتوانستيم به اندازه کافي تمرکز داشته باشيم.
نااميدي روي نااميدي اضافه شد و به حدي رسيد که ديگر نتوانستيم با آن مبارزه کنيم.



ولي الان روحيه گرفتيم


ايا ميتونيم همه نتايج رو برگردونيم و به تيم رويايي قبل تبديل بشيم؟


البته ونگر يک عامل ديگه رو هم مهم در نبردن ميدونه 
آرسن ونگر در برنامه اي تلويزيوني اعلام كرد در برخي از تحليل ها و گزارش‌هاي رسانه‌هاي نوشتاري و حتي تصويري، جانب انصاف نسبت به بازيكنانش رعايت نشده كه اين مساله لطماتي را به همراه داشته است. اين مربي فرانسوي كه از سال 1996 تاكنون هدايت تيم لندني را در اختيار داشته‌، عنوان كرد: متاسفانه برخي مطبوعات نسبت به مشكلات جسماني بازيكنان، بيش از اندازه حساسيت نشان مي دهند و يك موضوع كوچك را بزرگ نمايي مي كنند. اين مسئله افكار و روحيات بازيكنان را تحت تاثير قرار داده و به عملكرد كلي آنها لطمه مي‌زند. اين مربي با بيان اين جملات از گزارش‌هاي كه نسبت به وضعيت آسيب ديدگي برخي نفرات تيمش همچون توماس روسيچكي و روبين فان پرسي در رسانه ها درج شده‌، اظهار ناراحتي كرد




نظر شما؟؟؟؟؟؟

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

ARSENALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

نمیگم تمام زندگیم آرسناله ولی 99 درصدش آرسناله<br><br>یک چیزی خیلی برام جالبه وقتی آرسنال خوب بازی میکنه به چشم کسی نمیاد نمیدونم چرا!<br>رضمن عاشق آنری و فابرگاسم و از نظرم بهترین مربی دروازه باانها برای آرسناله<br> یادم رفت ونگرم که دیگه هیچی ونگر نباشه میخوام...<br>از شیش هفت سالگی هم عاشق آرسنال

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
بازدید پست : ۸۸۶ بار
کل بازدید: ۳۷,۷۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰