loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

بهترین های توپچی ها در چند فصل گذشته!


بازیکنانی که موفق شدند عنوان بهترین بازیکن فصل را در پیراهن آرسنال بدست آورند..


رابین وان پرسی با نمایش خیره کننده خود درفصل جاری توانست تحسین همگان را برانگیزد ودر یک فصل هم جایزه بهترین بازیکن لیگ جزیره رااز آن خود کرد وهم موفق به کسب جایزه ی برترین فوتبالیست سال از نگاه کانون نویسندگان ورزشی شد.


در38فصل گذشته که بهترین های لیگ ازنگاه انجمن فوتبال انگلستان مشخص میشود تنها 14بازیکن بودند که موفق شدند هر دوی این عناوین رادریک فصل بدست اورند ورابین وان پرسی بعد از دنیس برگکمپ وتیری هانری((2بار)) به سومین بازیکن آرسنال تبدیل شد که هر دو عنوان همزمان از آن خود کرد.


آرسنال از فصل2003/4که تیری هانری جایزه ی برترین بازیکن سال را ازآن خودکرد دیگر نماینده ایی در میان برندگان این عنوان نداشت هر چند دراین مدت 2بار توسط سس فابرگاس وجک ویلشر عنوان بهترین بازیکن جوان فصل را از آن خودکرد.


همچنین وان پرسی بعد از دنیس برگکمپ به دومین بازیکن هلندی آرسنال تبدیل شد که این عنوان را بدست می اورد تنها نیستلروی دیگر ستاره ی هلندی لیگ جزیره   بود که موفق شد این عنوان را بدست آورد2001/02


تاکنون4بازیکن آرسنال بودند که موفق به عنوان برترین بازیکن فصل شده اند ودر مجموع 5بار این عنوان از آن توپچی ها شد نکته جالب این که هیچ بازیکن انگلیسی موفق نشده در آرسنال این عنوان را ازاز آن خود کند.                           



 

توپچی ها  در کسب عنوان بهترین بازیکن سال از نگاه روزنامه نگاران آمار بهتری دارند ودر8بار توسط 6بازیکن مختلف این جایزه را از آن خود کردند آخرین باراین عنوان درفصل2005/06به یک بازیکن آرسنال تعلق گرفت



 

الکس اوکسلید چمبرلین درمیان نامزدان دریافت جایزه ی بهترین بازیکن جوان فصل حضور داشت هر چند این افتخار به مدافع راست اسپرز رسید.با این وجودآرسنال5 بار توسط 5 بازیکن مختلف این افتخار را بدست آورده اند که اخرین آن به فصل گذشته وجک ویلشر باز میگردد.


 




 


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

امید به آینده

سلام توپچی ها:<br>ازسال1998بودکه بادیدن بازی های زیبای آرسنــال رووانی این تیم شدم وازان روزعشقم به تیم داره روزبه روزبیشترمیشه،ازبازیکنانمون عاشق تی تی،پیرس هم هستم!<br>کلا از2تیم هم خیلی متنفرم ولی6باراسم ان ها می برم،<br>‏(1بارسلویوفا...<br>‏(2بارسلویوفا...<br>‏(3بارسلویوفا...<br>‏(4منچستریونایتد...<br><br>‏(5منچستریونایتد...<br>‏(6بازم بارسلویوفا...<br>این چیزیه که دست خودم نیست;<br>به امید روزهای خوب برای آرسنــال.<br>

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۵
بازدید پست : ۱,۶۳۶ بار
کل بازدید: ۷۷,۵۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰