loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

نکاتی جالب در مورد آرسنال-دورتموند

مصدومین دو تیم:

آرسنال:
مصدومین این تیم عبارتند از: آبو دیابی (مچ پا)، جک ویلشر (مچ پا)، توماس ورمالن (آشیل پا)، سباستین اسکیلاچی (ماهیچه ساق پا)، توماس روسیچکی (زانو)، آرون رمسی (مچ پا)

بورسیادورتموند:
در این تیم لوکاس باریوس (پارگی ماهیچه ران)، ماروین باکالورز (آشیل)، پاتریک اوومویلا (لگن)، جولین کوک (پارگی لیگامنت زانو) مصدوم هستند.

نکات حاشیه ای بازی:
* بروسیادورتموند پس از فصل 2002/03 برای اولین بار در لیگ قهرمانان بازی می کند و به 9 سال غیبت خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان پایان می دهد.
* آرسنال برای چهاردهمین فصل متوالی در لیگ قهرمانان حاضر می شود. تنها منچستریونایتد و رئال مادرید رکورد بهتری نسبت به این تیم دارند.
* آرسنال در 16 بازی اخیر خارج از خانه ی خود در لیگ قهرمانان اروپا نتوانسته است کلین شیت کند. آخرین بار آن ها در مارچ 2008 مقابل میلان موفق به انجام این کار شدند.
* آرسنال که فصل گذشته در لیگ برتر چهارم شد برای پنجمین بار در شش فصل اخیر به لطف پیروزی در پلی آف لیگ قهرمانان به این مرحله رسید.
* تیم آرسن ونگر فصل پیش را با پیروزی 6-0 خانگی مقابل براگا آغاز کرد. آن ها در هفت فصل گذشته شش بار در هفته اول بازی ها به پیروزی رسیده اند. تنها مرتبه ای که در این کار ناموفق بودند در فصل 2008/09 بود که در خانه ی دیناموکیف به تساوی 1-1 رسیدند.
* این هفتمین حضور دورتموند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان - به شکل جدید - می باشد. آن ها اولین تیم آلمانی بودند که در شکل جدید لیگ قهرمانان اروپا در سال 1997 به قهرمانی رسیدند و در فینال در مونیخ 3-1 یوونتوس شکست دادند.
* ماریو گوتزه، مارسل شملزز و اسون بندار از دورتموند و پر مرته ساکر از آرسنال در تیم ملی آلمان هم بازی هستند و آخرین بار هفته ی گذشته در بازی دوستانه مقابل لهستان در گدانسک که به تساوی 2-2 انجامید در کنار یکدیگر بازی کردند. ووجیچ ژسنی دروازه بان آرسنال و رابرت لواندوسکی و بلاژیکوفسکی نیز که در دورتموند حضور دارند در آن بازی دو گل برای لهستان به ثمر رساندند.

مصاحبه مربیان دو تیم پیش از بازی:

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال:
ما باید برای مرحله گروهی لیگ قهرمانان حاضر می شدیم و خیلی تیم توانستیم تیم خود را جمع کنیم. اما کیفیت خود را در آخرین مسابقه مقابل سوانسی نشان دادیم و سعی می کنیم بازی به بازی بهتر شویم. ما باید در بازی هایمان مصر باشیم. احترام زیادی برای دورتموند قائل هستیم. آن ها کمی شبیه به آرسنال بازی می کنند. آن ها تهاجمی و سریع هستند ما نیز علاقه مندیم تهاجمی بازی کنیم بنابراین بازی خوب و جذابی خواهد بود.
ما به بازی در اقصی نقاط اروپا عادت داریم اما بازی در دورتموند ویژه است زیرا آن ها هواداران خاصی دارند. دوتموند بسیار خوب سازماندهی شده است و از نظر تکنیکی غنی است. گوتزه بهترین بازیکن جوان آلمان است. ما باید او را کنترل کنیم و مراقب او باشیم. من از بازی با دورتموند تساوی نمی خواهم. آن ها بین 4 تیم در سید ضعیف تری قرار داشتند و بنابراین تساوی برای ما ناامید کننده است اما بازی در مقابل این تیم قوی با این هواداان فوق العاده برای ما انگیزش خوبی ایجاد می کند.

یورگن کلوپ، سرمربی بورسیا دورتموند:
ما در انتظار این بازی بودیم. من با شینجی کاگاوا صحبت کردم و گفتم اوضاع در مورد او نسبت به سال گذشته تغییر کرده است و او مسؤولیت های جدیدی اکنون به عهده گرفته است و بازیکن مهمی است. طبیعی است او در هر مسابقه نمی تواند بدون نقص بازی کند و بنابراین من به او گفته ام که باید از بازی خود لذت ببرد و این بسیار مهم است. شاید فردا او دوباره فوق العاده بازی کند.
آن ها تیم بسیار خوبی هستند که می توانند هر تیمی را شکست دهند. آن ها در مقابل هر تیمی، فوتبال تهاجمی را به نمایش می گذارند. ما باید روی خودمان تمرکز کنیم. آرسن ونگر یکی از تأثیرگذارترین مربیان است و تیم آرسنال او سال هاست عالی بازی می کند و او کار فوق العاده ای انجام داده است.
من فکر می کنم تهاجمی بازی کردن آرسنال به نفع ماست. مشکل ما این است که آن ها کیفیت بالایی دارند و باید بسیار محتاط باشیم اما ما آماده ایم. ما قادر به دفاع در مقابل چنین تیم هایی هستیم و باید سعی کنیم برای خودمان فضا ایجاد کنیم و بازی خودمان را تحمیل کنیم.
این بازی روز سه شنبه 22 شهریور 1390|13 سپتامبر 2011، ساعت 23:15 به وقت ایران در ورزشگاه سیگنال آیدوناپارک برگزار خواهد شد.
قضاوت این دیدار بر عهده جیان لوکا روکی است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

آرسنال و دیگر هیچ

دانشجوی ترم اول مهندسی برق هستم.اهل نصف جهان.دیوونه آرسنال بخصوص آرسن ونگر بزرگم.تازه ثبت نام کردم و خیلی خوشحالم که برا ما عاشقای آرسنال یه همچین سایتی وجود داره....ممنون

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲۲
بازدید پست : ۷۴۳ بار
کل بازدید: ۳۸,۵۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 1
بورنموث
بورنموث
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۴ ۰۶:۰۰