loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

بررسی عملکرد بازیکن ها ، لیورپول - آرسنال


شسنی : نقطه قوت تیم بود ، یک پنالتی رو که اصلا پنالتی نبود به خوبی مهار کرد و در چند صحنه هم به واقع تنها نفری بود که جلوی حمله لیور پولی ها یک تنه ایستاد. بهترین بازیکن آرسنال به همراه فان پرسی.

سانیا : بهترین بازیکن خط دفاعی نداشتیم اما از بقیه بهتر بود ، هرچند لیور پول خیلی از سمت راست نفوذ کرد اما در کارهای تهاجمی خوب بود و یک پاس گل ارزشمند برای رابین محیا کرد.

فرمالن : ضعیف بود و اصلا در حد و اندازه های خودش ظاهر نشد ، ممکنه مربوط به مصدومیتش هم بشه که در عملکردش تاثیر گذار بود. حین بازی بازم از ناحیه " پشت " احساس ناراحتی کرد که امیدوارم مساله جدی نباشه.

کوشیلنی : مثل اینکه یک نفر هست که یاد و خاطره وزنی براون رو زنده نگه داره با زدن گل بخودی! سوارز هر وقت اراده کرد هم کوشیلنی و هم فرمالن رو جا گذاشت ، به خصوص در نیمه اول. در نیمه دوم باز قابل هضم تر بازی کرد.

گیبس : بدترین بازیکن آرسنال بود ، اتوبانی به نام گیبس! لیورپولی ها هر کاری خواستند از چپ تیم ما به راحتی آب خوردن انجام دادن. امیدوارم سانتوس زودتر برسه.

آرتتا : مثل همیشه ، همون انتظاری رو که ازش داشتیم برآورده کرد. مثبت ، کم اشتباه ، در خدمت تیم و یک پاسور خوب. امیدوارم مصدومیتش جدی نباشه واقعا ، از دست دادنش یعنی فاجعه

سانگ : اگه دیابی به آمادگی کامل برسه می تونه جاش بازی کنه و سانگ هم بره ور دل رمزی تا از دست جفتشون راحت بشیم. فقط خطا کرد ، پاس اشتباه داد ، جا موند ، دریبل خورد و ... اما یک پاس گل زیبا برای رابین داد که بشه از همه اشتباهاتش چشم پوشی کرد.

روسیچکی : معمولی بود ، وقتی توپ دستش رسید مثبت بود عملکردش و میشه نمره قبولی بهش داد. البته نیمه دوم خیلی کم فروغ بود.

بنایون : تقریبا هم رده با روسیچکی بازی کرد ، اون هم نمره قبولی می گیره در دقایق حضورش در میدان ، هرچند نیمه دوم اصلا به چشم نیومد.

فان پرسی : با این که مشخصه خسته اس کاملا ، اما باز هم رابینه و می تونه از کوچکترین موقعیت ها گل بسازه ، نمره اش بیست بود. دوتا موقعیت که دومی واقعا درصد گل نشدنش بیشتر از گل شدنش به نظر میومد رو استادانه به تور دروازه لیورپول چسبوند. در کنار شسنی بهترین های امروز بودند.

والکات : فراز و نشیب این بازیکن با هیچ فرمول و معادله ای قابل تشریح نیست ، یک روز صفر ، یک روز صد.امروز هم صفر. یک موقعیت طلایی رو به راحتی هدر داد.

دیابی : بعد از مصدومیت آرتتا به زمین اومد اما هنوز کاملا آماده نیست ، امیدوارم زودتر به مرز آمادگی برسه. اینکه یک بازیکن رو که نا آمده است هنوز بیاری تو زمین بعد بکشی بیرون فقط روحیه اش خراب می شه.

ژروینیو : پانزده دقیقه فرصت بازی پیدا کرد که اصلا مثمر ثمر نبود و به چشم نیومد. به بازیکن های بهتری نسبت به ژروینیو نیاز داریم.

چمبرلین : کاملا مشخصه اون اعتماد به نفس ماه گذشته رو نداره ، مخصوصا بعد از گل به خودی که در برابر ساندرلند زد. اما آینده مال چنین بازیکن هاییست بی تردید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

برگ کمپ

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
بازدید پست : ۲,۹۳۴ بار
کل بازدید: ۴۱۳,۳۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰