loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

رینا: مالکان قبلی مانع انتقال من به آرسنال شدند

په په رینا دروازه بان اسپانیایی لیورپول در صحبتهایی اعلام کرد که سران آرسنال در سال 2010 با پیشنهادی 20 میلیون پوندی به دنبال خرید او بودند ولی این پیشنهاد توسط مالکان سابق لیورپول رد شد؛ چرا که تام هیکس و جرج ژیلت حس می کردند که فروش رینا کار درستی نیست
رینا بعد از قهرمانی با تیم ملی اسپانیا در رقابتهای جام جهانی 2010 به آنفیلد بازگشت و زیرنظر روی هاجسون فوتبالش را ادامه داد. او اکنون در صحبتهایی اعلام کرد که تمایل زیادی داشته تا به تیم ونگر برود ولی روند انتقال او به آرسنال از سوی مالکان وقت لیورپول متوقف شد.
رینا در اتوبیوگرافی جدیدش دراین باره نوشت:« سران آرسنال با عزمی راسخ به دنبال خرید من بودند و پیشنهادی 20 میلیون پوندی که پیشنهاد فوق العاده ای برای یک دروازه بان است را ارائه دادند . من شخصا حس می کردم که این حق را دارم که درمورد آینده ام تصمیم گیری کنم؛هرچند که از نظر احساسی تصمیم سختی برای من بود. ولی زمانی که سران لیورپول این پیشنهاد را دریافت کردند، آن را رد کردند. البته دلیل آنها برای رد این پیشنهاد ، این نبود که من از نظر آنها دروازه بان خوبی هستم.
رینا ادامه داد:« دلیلی که به من ارائه شد دلیل کاملا متفاوتی بود. آنها به من گفتند که فروش من در بازار نقل و انتقالات به نفع آنها نبود. آنها در این روند فقط به پول و شرایط مالی تیم فکر می کردند و به همین دلیل پیشنهاد آرسنال رد شد.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

برگ کمپ

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۱۷
بازدید پست : ۸۳۲ بار
کل بازدید: ۴۱۳,۰۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰