loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

ونگر: تيم بسيار باتجربه اي داريم

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، اعلام کرد این باشگاه به اندازه کافی کاپیتان دارد که بتواند در این فصل و فصل های آینده در جام های مختلف به قهرمانی برسد.

این در حالی است که توپچی ها رقابت های فصل جدید را با نتایج ضعیفی آغاز کردند و در حال حاضر در رده پانزدهم جدول قرار دارند.

اما سرمربی فرانسوی معتقد است خریدهای باتجربه تیم در تابستان مانند پر مرتساکر و میکل آرتتا می توانند کمک زیادی به این باشگاه لندنی بکنند.

ونگر در گفتگو سایت اختصاصی باشگاه آرسنال گفت:" بعضی مواقع به ما ایراد گرفته می شد که در تیم مان کاپیتان نداریم اما الان در تیم مان کاپیتان های زیادی داریم.در مجموع تیم باتجربه تری داریم و این به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم در پایان فصل در جایگاه بهتری قرار بگیریم.فصل گذشته انتقادات زیادی به ما شد که توانایی قهرمانی نداریم اما من معتقدم که ما خیلی به قهرمانی نزدیک بودیم، خیلی.

مربی فرانسوی آرسنال ادامه داد:"این فصل بازیکنان باتجربه ای به تیم مان اضافه کردیم. فصل گذشته در ماه مارس و آوریل بازیکنان مهمی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم اما امیدوارم این بار تا پایان فصل همه بازیکنان مان را داشته باشیم.در هر پست چند بازیکن داریم و می توانیم از بین آنها انتخاب کنیم. من به این بازیکنان بسیار اعتماد دارم و مطمئنم که آنها ثابت می کنند من اشتباه نمی کنم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

برگ کمپ

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۲۱
بازدید پست : ۷۰۴ بار
کل بازدید: ۴۱۲,۸۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰