loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

پتي: با اين روند آرسنال نابود ميشود

به نقل از روزنامه اکیپ، امانوئل پتی اظهار گفت: با در پیش گرفتن رویه کنونی در امر نقل و انتقالات،‌ آینده آرسنال را تیره می‌بینم. باشگاه اکنون در وضعیت بدی است. چه از نظر مالی و چه از نظر ورزشی، ‌همه چیز در تیم ملتهب است. پس از فروش سسک فابرگاس و سمیر نصری، اگر باشگاه بخواهد همچنان به فروش بازیکنان خود ادامه دهد، خواهد مرد.

وی که در سال‌های 1997 تا 2000 برای تیم لندنی بازی کرد، این اظهارات را در شرایطی بر زبان آورد که در هفته‌ها و روزهای اخیر کارشناسان زیادی از رویه فروش بازیکن در تیم لندنی خرده گرفتند. وی افزود: فکر می‌کنم در بخش اقتصادی آرسنال نیاز به تغییر نگرش اساسی‌ دارد. البته متوجه‌ام در این بخش باشگاه از یک سیاست معتدل پیروی می‌کند. با این حال فروش توام فابرگاس و نصری در تابستان امسال را فاجعه می‌دانم. فاجعه به خصوص برای آنهایی که در تیم باقی ماندند و اکنون تحت فشار زیادی قرار گرفته اند.

پتی که همراه با تیم فرانسه در جام جهانی 1998 افتخار قهرمانی جهان را به دست آورد،‌ معتقد است باشگاه لندنی نسبت به یک دهه قبل دستخوش تغییراتی در سطوح گوناگون شده است. وی عنوان کرد: در گذشته بازیکنان تنها وقتی که به آخر دوران فوتبال خود می‌رسیدند، اقدام به ترک آرسنال می‌کردند. بازیکنانی مثل دنیس برگمپ، تیری هانری، پاتریک وییرا، روبرت پیرس یا خود من از این دسته بودیم، اما امروزه بازیکنانی مثل فابرگاس و نصری در بهترین دوران ورزشی خود قرار دارند و از تیم جدا می‌شوند. به نظرم در این مورد باید حتما فکری عاجل شود.

وی ادامه داد: پس از رفتن فابرگاس و نصری اکنون در تیم با کمبود بازیکن شاخص و به اصطلاح وزنه مواجه هستیم. من که متوجه نمی شوم ونگر به چه دلیل رفت و بازیکنانی مثل اسکات پارکر یا جوی بارتون را به تیم آورد.

پتی در مورد وضعیت خط دفاع تیم سال‌های دورش نیز عنوان کرد: با این خط دفاع محال است شما بتوانید برای چندین سال در اوج توانایی و قدرت باقی بمانید. بازیکنانی وجود دارند که قابلیت دفاعی خوبی دارند و می ‌توانند باعث تقویت تیم شوند.مثل گری کی‌هیل اما می بیننیم این گونه بازیکنان به دلایل محدودیت‌‌های مالی به آرسن ونگر پیشنهاد نمی شوند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

برگ کمپ

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۲۳
بازدید پست : ۷۷۵ بار
کل بازدید: ۴۱۲,۸۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰