loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

فرمائلن قراردادش را با آرسنال تمديد کرد

این ملی پوش بلژیکی در اولین فصل حضورش در آرسنال عملکرد فوق العاده ای داشت به طوری که در تیم منتخب لیگ برتر فصل 10-2009 قرار گرفت اما بعد از آن دچار مصدومیت شد و از آن زمان تا به حال هنوز نتوانسته برای توپچی ها به میدان برود.

فرمائلن از زمانی که از آژاکس به آرسنال پیوسته تا به حال 54 بازی برای این تیم انجام داد و ونگر از اینکه قرارداد او تمدید شده خوشحال است.

ونگر در گفتگو با وب سایت باشگاه آرسنال می گوید:" از اینکه فرمائلن قراردادش را با باشگاه تمدید کرده بسیار خوشحالیم. ما همیشه به دنبال جذب بازیکنان با کیفیت هستیم و تمدید قرارداد فرمائلن به این معنی است که یک بازیکن با کیفیت را به خدمت گرفته ایم. او بازیکن فوق العاده ای است و آینده درخشانی با آرسنال خواهد داشت."

خود فرمائلن نیز بعد از تمدید قراردادش گفت:" از اینکه قراردادم را با آرسنال تمدید کرده ام بسیار خوشحالم. همیشه برنامه ام این بوده که در امیریتس بمانم."

"احساس می کنم مسئولان باشگاه به توانایی های من ایمان دارند و همین باعث شده که بخواهم در این تیم بمانم. آرسنال باشگاه بزرگی است و هواداران پر شوری دارد. حضور در این تیم برایم افتخار بزرگی است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

برگ کمپ

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۲۷
بازدید پست : ۷۹۴ بار
کل بازدید: ۴۱۳,۰۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰