loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

ونگر: عملکرد خط دفاعي ما عالي بود

آرسن ونگر مربی فرانسوی آرسنال در پایان دیدار 4شنبه شب شاگردانش مقابل مارسی که با برد 0-1 توپچی ها همراه بود به دفاع از تیمش در برابر انتقاداتی که از نظر تدافعی به تیم وارد بود پرداخت.

توپچی ها با گل دقیقه 92 آرون رمزی در این دیدار به پیروزی رسیدند و ونگر در صحبتهایی درپایان مسابقه به تمجید از صبر بازیکنانش قبل از از راه رسیدن این گل پرداخت.

مربی فرانسوی آرسنال در پایان مسابقه به آی تی وی گفت:« برای صعود به دور بعد، این گل، گل بسیار مهمی بود و به افزایش اعتماد به نفس ما هم کمک خواهد کرد. بازی تا حدودی سرعتی بود و می بایست صبور می بودیم ولی بعد ازپایان یافتن نیمه اول کنترل بازی را در دست گرفتیم.»

ونگر ادامه داد:« مارسی کاملا باثبات دفاع می کرد و از همین رو خلق موقعیت کار سختی بود ولی در 15 دقیقه پایانی بازی شاهد آن بودید که ما شروع به خلق موقعیت کردیم و این نشانه هوشیاری، انسجام و صبر ما بود. ما صبوری و انسجاممان را نشان دادیم. همه نگران آن بودند که آیا ما می توانیم از نظر تدافعی موفق باشیم یا نه ولی به نظر من عملکرد ما کاملا خوب بود.»

ونگر درادامه صحبتهایش به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت:« روحیه ما خوب است. عملکرد خوبی داشتیم و تدریجا در هر بازی در حال افزایش قدرت و توانمان هستیم. ما بازی به بازی پیشرفت می کنیم و به عنوان یک تیم بهتر می شویم و این کاملا رضایت بخش است.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

برگ کمپ

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۲۸
بازدید پست : ۷۶۸ بار
کل بازدید: ۴۱۳,۰۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰