loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

مارتین کیون : صاحبان سیتی و چلسی مقصران اصلی

مارتین کیون، مدافع سابق آرسنال می‌گوید توپچی‌ها در رقابت بر سر قهرمانی لیگ برتر عقب افتاده‌اند چون چلسی و منچسترسیتی مالکانی ثروتمند دارند.

کیون در فصل 04-2003 که آرسنال بدون شکست قهرمان شد عضوی از تیم بود. او می‌گوید: «محیط آن زمان تیم رویایی بود. بازیکنان برنده بسیاری داشتیم که البته آرسن ونگر به شکلی رویایی آنها را کنار هم قرار دادهب ود.

دورانی عالی برای باشگاه بود. اما از آن زمان تاکنون بسیار افت کرده‌ایم و به نظرم دلیل این موضوع پولی است که به چلسی و بعدتر منچسترسیتی آمده است.»
ملی‌پوش سابق انگلیس حس می‌کند که ونگر، زمانش که برسد تصمیم به جدایی از آرسنال خواهد گرفت. او همچنین دلیل شروع ضعیف آرسنال در این فصل را جدایی سسک فابرگاس و سمیر نصری، و مصدومیت جک ویلشر می‌داند: «تصمیم را ونگر می‌گیرد. اوست که تصمیم می‌گیرد آرسنال را ترک کند یا نه، نه هیئت مدیره و مالکان. ونگر زمان رفتن را خودش تشخیص می‌دهد.

او اهدافی را برای خودش در نظر گرفته که واقع‌گرایانه نیست. او تلاش می‌کند به این اهداف برسد چون بسیار زیاد به بازیکنانش باور دارد.

اگر به گذشته نگاه کنیم، نقطه اوج فصل پیش آن برد مقابل بارسلونا بود. فکر می‌کنم آرسن ونگر به این نتیجه رسیده بود که تیمی دارد که می‌تواند با بهترین‌های دنیا برابری کند.

اما سه هافبک آن بازی – یعنی فابرگاس، نصری و ویلشر – این فصل برای آرسنال بازی نکرده‌اند چرا که دو نفر فروخته شده‌اند و یکی هم مصدوم است.

این‌جاست که کنترل بازی را در دست می‌گیرید. حضور یکی دو مدافع که درک بهتری از اوضاع داشته باشند خوب است، خرید یک مهاجم جدید برای کمک به فان‌پرسی خوب است، اما بزرگ‌ترین ضعف تیم در خط میانی است.»

او گفته ونگر باید کاپیتان تیم را نگه دارد: «ما یکی از بهترین مربیان دنیا را داریم و اوست که تصمیم می‌گیرد باشگاه چطور باید پیش برود. زمان ما کسی نمی‌خواست از تیم برود، اما حال ا بازیکنان به دنبال رفتن هستند. این بازیکنان می‌توانند بمانند و قهرمانی به دست بیاورند. اما هدف اصلی در حال حاضر نگه داشتن روبین فان‌پرسی است. اگر تیم عالی کار کند او تا پایان دوران بازی‌اش در آرسنال می‌ماند.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

برگ کمپ

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۲۹
بازدید پست : ۱,۵۵۲ بار
کل بازدید: ۴۱۳,۰۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰