loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

ژروینیو : امیدوارم فان پرسی در آرسنال بماند

ژروینیو، ستاره ساحل عاجی آرسنال امیدوار است تا روبین فان پرسی در امیریتس بماند ودر صحبتهایی به اهمیت حضور این ستاره هلندی در تیم آرسن ونگر اشاره کرده است

ستاره سابق لیل تنها مدت کوتاهی است که در کنار فان پرسی به بازی می پردازد ولی رابطه خوبی در زمین مسابقه با فان پرسی دارد. ژروینیو هم تاثیر خوب و خلاقانه ای بربازی آرسنال گذاشته و بازی خوب او سبب شده تا فان پرسی بتواند گلهای بیشتری برای تیمش به ثمر برساند.

ژروینیو در صحبتهایی که در وب سایت رسمی آرسنال منتشر شد گفت:« ما همیشه به بهترین بازیکنانمان ، از جمله بازیکنی مثل روبین فان پرسی نیاز داریم. صادقانه بگویم. به این نیاز داریم تا او برای مدت بیشتری در آرسنال بماند. اگر او در اینجا بماند من واقعا خوشحال می شوم؛ چون من تازه به آرسنال آمده ام و دوست دارم تا او بماند و برای مدت بیشتری در کنارهم بازی کنیم.»

ژروینیو ادامه داد:« فان پرسی بازیکن منسجمی است و تیم به او نیاز دارد. تو همیشه به این نیاز داری که یک لیدر را در تیمت داشته باشی و روبین یکی از آن بازیکنانی است که تیم را رو به جلو می کشد. او کاپیتان تیم است و نقش او هدایت تیم و در دست گرفتن مسئولیت تیم است. فان پرسی از نظر روانی به تیم کمک می کند. او جزو باتجربه ترین بازیکنان حاضر در زمین است و هر وقت به ترکیب تیم اضافه می شود؛ مدافعان حریف را تحت فشار قرار می دهد و این به بازی تیم ما کمک زیادی می کند.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

برگ کمپ

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۳
بازدید پست : ۸۲۷ بار
کل بازدید: ۴۱۲,۳۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰