loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

اميد توپچي ها به فان پرسي برابر چلسي

تیم آندره ویلاس بواس در حالی که چندین بازیکن اصلی خود را در ترکیب نداشت در چارچوب جام اتحادیه اورتون را در گودیسون پارک شکست داد.

اخراج راس ترنبل در این بازی باعث شد چلسی در فاصله چهار روز یک بار دیگر با نفرات کمتر مقابل حریف خود بازی کند. آنها باید برای دیدار مقابل توپچی ها ترکیب خود را متحول کنند.

فرناندو تورس بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت خود بار دیگر می تواند در رقابتهای لیگ برای چلسی به میدان برود. او جانشین دروگبایی می شود که در بازی مقابل کوئینز پارک رنجرز از بازی اخراج شد.

تیم ونگر نیز که در جام اتحادیه بازی یک بر صفر باخته مقابل بولتون را با پیروزی عوض کرد تغییرات زیادی در ترکیب خود نسبت به این بازی خواهد داشت.

آرسنال در آن بازی به اکثر بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود اما در بازی فردا مقابل بولتون ونگر با تمام قوا به مصاف چلسی می رود. توماس فرمائلن مدافع بلژیکی تیم نیز که به تازگی از بند مصدومیت رها شده انتظار می رود مقابل آبی های لندنی به میدان برود.

رابین فان پرسی که هفته گذشته مقابل استوک سیتی به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد هر دو گل تیمش را به ثمر رساند در این بازی در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت.

این دو تیم تا به حال 38 بار در لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفته اند.

از این 38 بازی سهم پیروزی های آرسنال 16، سهم پیروزی های چلسی 11 و 11 بار هم بازی دو تیم به تساوی منجر شده است.

چلسی دیدیه دروگبا مهاجم خود را که در سه پیروزی اخیر این تیم مقابل آرسنال گلزنی کرده به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

این دو تیم تا به حال در این فصل در مجموع 8 کارت قرمز دریافت کرده اند که سهم چلسی 5 کارت و سهم آرسنال 3 کارت است.

چلسی در 7 فصل اخیر بالاتر از رقیب لندنی خود در جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته است.

اشلی کول در صورت حضور در این بازی یکصد و پنجاه و هفتمین بازی خود را در رقابتهای لیگ برتر برای چلسی انجام خواهد داد و سرانجام رکورد بازی های خود در این رقابتها را با پیراهن آرسنال می شکند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

برگ کمپ

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۶
بازدید پست : ۱,۴۰۹ بار
کل بازدید: ۴۱۲,۸۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰