loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

هفته خوب توپچی ها تکمیل می شود؟

احتمالا ونگر برای این دیدار در مورد سمت راست خط دفاعی اش تردیدهایی خواهد داشت. یوهان ژورو و کارل جنکیسون آماده اند تا در این پست برای توپچی ها به میدان بروند.

این در حالی است که باکاری سانیا و جک ویلشر به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا، شرایط بازی کردن ندارند و نمی توانند تیم شان را در این دیدار همراهی کنند.

در صورتی که ونگر تشخیص بدهد، ژروینیو نیاز به استراحت دارد، از آرشاوین به جای او استفاده خواهد کرد.

دیدیه دشام احتمالا برای گرفتن انتقام شکست دیدار رفت، تیمش را با ترکیبی هجومی به میدان خواهد فرستاد. مارسی همچنان امیدوار است که بتواند به عنوان تیم اول راهی دور بعد شود.

مثلث متیو والبوئنا، لوئیک رمی و آیف، می تواند شب سختی را برای خط دفاعی آرسنال رقم بزند.

استفن ام بیا تنها غایب مارسی در این دیدار خواهد بود.



آیا می دانستید؟

- آرسنالی ها در رقابت های مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان تاکنون شکستی نخورده اند. آنها در سه دیدار قبلی دو پیروزی و یک تساوی به دست آوردند. بقیه تیم های این گروه حداقل یک شکست در کارنامه دارند.

- این اولین بار است که آرسنال در ورزشگاه امیریتس از یک تیم فرانسوی پذیرایی می کند. آنها در آخرین دیدارشان مقابل یک تیم فرانسوی در هایبری، 2-1 مغلوب اوسر شدند.

- شاگردان ونگر در هفته های اخیر در بسته نگه داشتن دروازه شان دچار مشکل شده اند. آنها در 7 دیدار اخیر تنها یک بار دروازه شان را بسته نگه داشتند.

- در پنج دیدار اخیر آرسنال، فن پرسی 7 گل به ثمر رسانده است.

- مارسی در چهار بازی خارج از خانه اخیرش در لیگ قهرمانان 12 گل به ثمر رسانده است. بهترین پیروزی آنها، برد 7-0 مقابل زیلیانا در سال 2010 بود.

- شاگردان دشام در شش دیدار اخیرشان در لاشامپیونه شکست نخوردند اما به دلیل نتایج بد هفته های ابتدایی، همچنان در میانه جدول قرار دارند.

- مارسی هرگز نتایج خوبی در مقابل تیم های انگلیسی کسب نکرده است. آنها در 10 دیدار اخیر مقابل تیم های لیگ برتری تنها 1 پیروزی کسب کردند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

برگ کمپ

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۱۰
بازدید پست : ۱,۷۱۴ بار
کل بازدید: ۴۱۲,۳۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰