loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

خودآزاری نه واقع بینی!!!!!!!!!

شاید اکثر شما پست همون نویسنده ای رو که  آقا سینا گذاشته با موضوع خودآزاری ما رو خونده باشید و منم اولین بار که خوندم خیلی روم تاثیر گذاشته و گفتم تمام حرفای این پست حقیقته و من هم باید به تیم امیدوار باشم اما با کمی فکر به نتایجی رسیدم!!
اولین اشکال این پست اینه که تعریف هوادار رو نمی دونه!!
اکثر مردم شهر  مونیخ طرفدار بایرنن تهرانیها طرفدار  پرسپولیس استقلال هستن یا کلی بگم تقریبا میشه گفت همه اونایی که تو شهر لندنن یا مال خود لندنن خوب طرفدار تیم لندنی هستن و این گروه اول از تعریف هواداره اونا تیمی از شهر خودشون رو انتخاب کردن و به دیدن بازیهاش می رن و در حقیقت هر نتیجه خوب از تیمشون رو افتخار خودشون می دونند و هر نتیجه بد رو هم حقارت خودشون می دونن 
این گروه هوادارا نحوه بازی تیمشون براشون مهم نیست که زیبا بازی کنه یا بد بازی کنه
اما آیا ما جزئ این گروه هستیم ؟؟؟؟؟؟خیر ما جزئ گروه دوم هستیم یعنی طرفدارانی که براساس بازیها و صحنه هایی که از تیمشون دیدن هوادار این تیم شدن 
من بازی هانری رو دیدم بازی برکمپ رو دیدم هوادار این تیم شدم بازی زیبا رو دیدم و آرسنال رو تیم خودم نامیدم 
حالا اگه تیمم تا چند سال مثل همون تیمی که من انتخابش کردم نباشه به چه علت باید طرفدارش باشم ؟؟؟؟؟؟
من کاملا با اون دست از هوادارا که فقط طرفدار بازیکنن حال نمی کنم اما به هر حال اونم نوعی طرفداریه بازیکنی رو دوست دارن چون سبک بازیش اونا رو به هیجان میاره حالا وقتی این بازیکن دیگه مثل قبل بازی نکنه دیگه چه دلیلی داره طرفدارش بره و مثلا وقتی اون بازیکن تو دسته 2بازی می کنه بازیهاشو ببینه ؟؟فقط اونو دوست داره چون یه زمانی شادش می کرده 
من هم طرفدار یه مجموعه از تیم سالهای قبل آرسنال شدم نه یه بازیکن یه مجموعه که بازی زیبا و پرهیجان رو ارائه می داد  حالا اگه این تیم تا چند سال نتونه اون بازی رو ارائه بده چه دلیلی داره که من طرفدارش باشم ؟؟؟؟؟؟؟
اینکه ما داریم هی پست می دیم که تیم اون موقع کجا تیم الان کجا خودآزاری نیست یه واقعیته !!
البته من که تا حالا فکر نکنم هی پست داده باشم در این مورد اما اینکه می بینم اینکار مورد انتقاد واقع میشه ناراحت میشم !!!!!!!!!
هرکسی بر یه معیاری طرفدار این تیم شده و من مطمئنم اکثر کسانی هم که طرفدار آرسنال شدن عاشق مجموعه تیمی سالهای قبل بودن عاشق بازی زیباش و نه عاشق چشم و ابروی هیلوود !!!!!!!!
این مسئله که هوادار باید تا آخر پای تیمش باشه به این معنی هست که من باید تا آخر فصل این امید رو داشته باشم که تیمم خوب میشه یا مثلا تا سال دیگه اما اگه باز هم توفیقی حاصل نشد دیگه بحث موندن پای تیم فقط به اون هواداران گروه اول که گفتم بر می گرده !!!!!!
حالا یه سری افراد گروه دوم دوست دارن مثل گروه اول باشن یعنی همش از تیمشون حمایت کنند که این به خودشون بر می گرده و مشکلی نداره ولی نباید دیگران رو متهم به این کنند که بقیه هم باید همون تفکر رو داشته باشند !!!!!!!!!!!!!!
این نویسنده اومده و عنوان می کنه که تیمها دیگه اون تیمهای سالهای قبل نیستن !!
و من در جواب میگم باید باشن ؟؟؟؟؟کل فوتبال داره پیشرفت می کنه نه فقط لیگ انگلیس که چون بقیه قوی تر شدن ما باید به سومی افتخار کنیم!!!!!!!!
فوتبال دیگه مثل قبل نیست یه استعداد بزرگ تو بازی در تیمهای بزرگ شناخته نمیشه و هر کجا بازی کنه همه میشناسنش !!!!!!
تیمهای دیگه پیشرفت کردن و ما هم پیشرفت کردیم اما در حد سطح تیم منظورم اینه که  الان تیممون بدون ستارست  و بازیکنانمون در یه سطح هستن  و اگه ستاره های اون موقع رو بر می داشتیم یه سطحی از بازیکنان بودن که از سطح الان پایینتر بودن اما در کنار اونا 6تا ستاره هم بود  که الان فقط دوتا هست که اونا هم در حد اون قبلیها نیستن!!
 اینکه تیم 13سال تو لیگ قهرمانان بوده جای افتخار داره اما کافی  که فقط تو یه جام حضور داشته باشی من می خوام الان بپرسم این 13 سال حضور در لیگ قهرمانان  چه دستاوردی داشته ؟؟؟جز ایکه پول حضور توش گرفته شده ؟؟؟؟؟آیا ما تونستیم توش مدعی باشیم و رقیب؟؟؟ این حضور تو سالهایی که ما یه رقیب بودیم زیبا بوده حتی بودن دستاورد اما سالهایی هم ما تیمی حذف شده بودیم 
ما 13سال از گروهمون تو لیگ قهرمانان بالارفتیم اما چندبار تونستیم از اون به بعد بالا بریم ؟؟؟؟؟؟؟؟ در ضمن ما تو این سالهایی که افت کرده بودیم همیشه در یه گروه آسان بودیم!!!!آیا در گروه شاختار دونسک بودن و دوم شدن یا در گروه شالکه بودن و دوم شدن افتخار داره!!!!بله قابل افتخار هست اما جزئ بهترینها نیست 
وقتی کسی طرفدار تیمی هست دوست داره بهترینها مال تیمش باشه البته نه به هر قیمتی مثلا اینکه مثل سیتی یا چلسی با کلی پول هدر دادن !!!!!!!!!!
چرا سایت هواداری از تیم سوانسی نداریم ؟؟؟؟
چرا هواداران ساندرلند نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو ایران رو میگم 
خوب چون اونها اون دلیلی رو که ما هودار این تیم شدیم رو نداشتن !!!!!!!
من هیچ کاری با اینکه آخر فصل قهرمان میشیم یا آخر میشیم ندارم فقط تا اینجای فصل تیم جز چندبازی اول که خوب بازی می کرد و چند تا بازی دیگه تیم خوبی نبوده واگه اونا خوب بازی می کردن یعنی همون دلیل هوداری ما چیزی ما رو ناراحت نمی کرد 
اینکه یه دست آوردهایی داریم دلیل نمیشه که هیچ مشکلی نداشتیم اگه به گذشته نگاه کنیم در کنار دست آوردها خیلی حقارتها رو هم می بینیم !!!!!!!!!!!
مثلا اگه ستاره ساختیم بازیکنای بد هم ساختیم !!!!
اگه 13سال تو لیگ قهرمانان  از گروهمون بالا رفتیم کلی بازی در مرحله اول حذفی رو حذف شدیم !!!!
و.....................
الانم یکی از بزرگترین مشکلمون سیاست حقوق باشگاست که خود ونگر اعلام می کنه که حقوق بازیکنا دست خودشه !!!!!!!!
الان در تیم ما بی ارزش ترین بازیکن حقوقی شاید حتی برابر با با ارزش ترین داره و اون وقت ونگر میگه می دونم این سیستم موجب خروج ستاره ها میشه اما من بهش اعتقاد دارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آیا اینکه ونگر به این اعتقاد داره که اونی که داره باسه تیم زحمت میکشه با اونی که همیشه نیست باید حقوق یکسان بگیره جای تمجید داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس نباید  همش تعریف و تمجید کرد  در همه جا حقوق بازیکنا افزایش یافته 
آیا شما می دونستید حقوق دریافتی بازیکنان بایرن اندازه ما هست ؟؟؟؟؟؟؟
اما همین تیم بایرن در یه بازی دوستانه دیشب 5گل به شالکه زد !!!!!!!!!
یا کلی افتخار که در کارنامشون هست 
اگه بخوام بازم از اشکالات تیم بگم باید یه طومار بنویسم اما هر کس هودار این تیم شده تا وقتی که چیزی که به خاطر اون این تیم رو انتخاب کرده تو تیم باشه هر چی بدی هم تو تیم باشه باز طرفدار تیمش می مونه 
در خصوص این نویسنده هم بگم که اونجایی که پست میده من تاحالا پستی جز تعریف از تیم ندیدم 
ایشون معتقد بودن سسک فابرگاس و سمیر نصری از تیم نمیرن اما رفتن !!!!!1
یا معتقد بودن هوداران لندی بی خودن  اما همین هوداران لندنی کلی پول بلیط میدن تا بازی تیمشون رو ببینند که داره باسه 4 شدن و در نهایت سومی می جنگه!!!!!!!
بیشتر پول میدن از تیمی که قهرمان میشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!اونوقت بی خودن ؟؟؟؟؟؟؟
و کلی نظرات نقیض اما خوب  چون بقیه که می خونند بهشون اعتقاد دارن بنابراین اونها هم تعریف و تمجید می کنند و فکر می کنند که ایشون پست غلط نمی ذارن !!!!!
و من هم این رو رد نمی کنم که پستهای خیلی خوب هم گذاشتن 
بله پستهای عالی از نظر آماری هم داشتن و پستهاییی که توشون دلیل منطقی خوبی بوده که کلاس اون پستها رو بالا می برده !!!!!
اما اینکه  آمار گل خورده تیم پایین جدولی با منچستر نزدیکه به خاطر اینه که منچستر امسال دفاعش اون استحکام سابق رو نداره 
پس چرا ایشون نگفتن تیم 16جدول 41گل خورده و تیم دوم جدول 19گل!!!!!!!!!
آیا این اعداد دلیلی داره که ما باید حس کنیم تیممون نباید مثل سابق باشه ؟؟؟؟؟؟
این ویژگی هر انسانی هست که نیازهاش محدود نیست انسان هر چقدر پیشرفت می کنه باز هم می خواد پله های بعدی رو طی کنه آیا این نویسنده محترم انتظار داره این ویژگی تو ذات هوادارا نباشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تازه هوادارا انتظار این پیشرفت رو ندارن فقط می خوان تیمشون مثل اون موقع تو رقابت باشه نه حالا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_____________________________________________________________
حالا در کنار این همه وقتتون رو گرفتم می خوام بگم تیم ما  شانس این رو داره که نیمفصل دوم تیم خوبی باشه و خوب بازی کنه اما این بر می گرده به اینکه چقدر تو بازار باشیم 
و من هم امیدوارم تیمم مثل همون سالها باشه 
وقتی میگم مثل اون سالها باشه یعنی هم مثل اون موقع خوب بازی کنه حالا فرقی نمی کنه تکنیکش چی باشه و اینکه تو رقابت باشه برای قهرمانی نه سوم چهارمی و یا صهعود به یک شنزدهم و در نهایت حذف!!!!!!!!!!!
از هم اونهایی که پستمو تا آخر خوندن و ناراحتشون کرد عذر خواهی می کنم و فقط میگم اینا نظرات من بود  و هدفم ناراحت کردن کسی نبوده 


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

من یک توپچی هستم

دیوید سیمن هانری و دنیس برکمپ ینس لمن و... مورد علاقه های من در گذشته و حال <br>اکنون در آرسنال چمبرلین را خیلی دوست دارم و ژسنی هم که جای خود دارد

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
بازدید پست : ۱,۲۴۳ بار
کل بازدید: ۵۸,۰۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰