loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

هواداران بار دیگر بازیچه شدند!!!!

باسلام اول از همه ترجیح دادم بعد برد پستم رو بدم که تاثیر نتیجه رو نظرات کمتر باشه 
متاسفانه در نقل و انتقالات ژانویه به بدترین شکل با هواداران تیم بازی شد که اصلا توقعش رو نداشتم !!!!!!!!
آرسن ونگر تمام ما و کسانیکه طرفدار آرسنال بودن رو سرکار گذاشت شاید همه فکر می کردن اینکاراش به خاطر پیچوندن رسانه هاست اما در آخر مشخص شد هدف سرکار گذاشتن هودارا و امید الکی به اونا دادن بود !!!!!!
آیا می دانید تنها خرید آرسنال هم در صورت مصدوم نشدن گیبز در کار نبود !!!!!
جالبه تو یه جا نظر خوندم نوشته بود آرسن ونگر عجب مربی بزرگیه تو 24ساعت تونست یه مدافع چپ خوب بخره !!!!!!
من نمی دونم اینکار کجاش بزرگی بود ؟؟؟؟تا عملکرد بازیکن مشخص نشه که نمیشه نظر داد !!!!!!!!من تو 24ساعت که هیچ تو 1ساعت هم می تونم گیر بیارم !!!!!!اما باید دید کیفیتش چی میشه !!!نمیگم خرید مونرئال بد بوده اما خریدش خیلی چیزا رو اثبات کرد !!!!اثبات سرکار گذاشتن جمع هواداراری!!!!!هی میگیم پول نداریم اما پول بود و فقط هدف سرکار گذاشتن ما بود !!!!!!!!!!!!!!!اولین انتقادم به ونگر سر اینه که آخه مرد حسابی مگه نقل وانتقالات یه روز بوده که روز آخر یادش افتادی فعال شدی و ادعا می کنی که به یه بازیکن دیگه هم نزدیک بودین و طبق اخبار اون ادین کاپو بوده !!!!!
اول نقل و انتقالات خرید راحت تره تا آخرش چون تیم مقابل فرصت اینو داره که جایگزین باسه بازیکنش پیدا کنه اما وقتی شما آخرین ساعت به تیم حریف پیشنهاد می دید توقع دارید اونا هم بگن بفرمایید ارزونتر می دیم رو دستمون نمونه!!!!!!!!!!
اول خیلی مایل به خرید مهاجم و هافبک دفاعی بودم و گفتم ونگر میگیره اما همه مون رو سرکار گذاشت البته تو این چند بازی آخر با توجه به وضع تیم متوجه شدم بهتره دو تا مدافع گوش بخریم چون واقعا دفاع گوشمون ضعیفن چه گیبس چه سانیا سانیا که هم تو حمله هم تو دفاع گند زده و من که بهش اعتقاد داشتتم الان حاضرم بره !!!!!1
گیبس هم درسته بازیکن خوبیه اما تو دفاع اونقدرها خوب نیست بیشتر پا به توپش خوبه و ما به نظرم بیشتر نیاز داشتیم که تو دو گوش مدافع قدرتی سرعتی داشته باشیم تا سرعتی تکنیکی
خرید مونرئال مشکل سمت چپ رو حل کرد اما خوب ما که پول داشتیم به هافبک دفاعی تولوز پیشنهاد بدیم چرا زودتر با یه قیمت مفت نرفتیم سراغ خرید دبوچی باسه سمت راست !!!!!!!4 میلیون یورو هم آخه پول بود که ندادیم !!!!!!!!!
من که نمی دونم چی اونجا می گذره و فقط همینو فهمیدم که سرکار بودیم!!!!
یعنی راحت پول داشتیم و نداشت و از این حرفا خالی بندی بود خیلی ساده امبیوا و دبوچی با هیمن مونرئال رو می تونستیم داشته باشیم !!!!!
یعنی بازیکن فراوان بود به همراه کیفیت منتها من نمی دونم درد ونگر چی بوده !!!!!!!!
قبول دارم ونگر وفادارترین فرد به آرسنال بوده اما انتقاد هم بهش دارم چون واقعا فرصت بهتر شدن رو از تیم گرفت !!!!!!!!
کلی گزینه وجود داشت اما آخرین اعتماد تو نقل و انتقالات رو به ونگر می کنم و فکر می کنم برای یه خرید خوب تو تابستون بازیکن نخریده اما اگه اینطور نشه نمی تونم ونگر رو دروغگو خطاب نکنم!!!!!!!!!!!
انتقاد دیگر هم به تیم به خاطر روابط مسخرشون با بارساست!!!!!!
من نمی دونم بارسا داره نون ما رو میده که باید بهش وفادار باشیم !!!!!!!
یه نفر تو اون باشگاه دوست داره همه چیز رو به نفع بارسا رقم بزنه!!!!!
مفت بازیکنامون رو میدیم بهشون هنوز قصد فروش قبلیها رو نگرفتیم ازشون بعد به نیمکت نشینشون پیشنهاد میدیم رد می کنند!!!واقعا بی غیرتی نیست که دوباره به همین تیم بازیکن بفروشیم !!!!!!!!یعنی واقعا الکس سانگ به خاطر نیمکت رفت بارسا !!!!!!!!یا یه پشت پرده ای تو کار بوده که ما نمی دونیم!!
همون پشت پرده ای که ونگر باز هم ما رو سرکار گذاشت و گفت میگم دلیلشو ولی نگفت!!!!!!!!!!!
همون طور که اونا تونستن ویا رو نگه دارن ما هم می تونستیم حداقل الکس سانگ رو نگه داریم !!!!!!!!هیشکی نمی تونه بگه تو باشگاه ما فساد نیست چون اگه نباشه اینطوری نمیشه !!!!!!!!!
کاش یه روزی بفهمیم فساد کیه !!!!!!آرزوم اینه که بفهمم اما احتمالش کمه !!!

فقط اینو فهمیدم که ونگر روندش خوبه اینکه رفته تو کار بازیکنایی که احتمال رفتنشون کمه!!!!!!!!درست داره باسه یکی دوسال دیگه سرمایه گذاری می کنه
کازورلا مرته ساکر جیرود آرتتا و الان مونرئال با توجه به سنشون تا چند سال می مونند چون نقطه اوج فوتبالشون اینجاست در کنار اونا هسته انگلیسی رو کاره 
فکر می کنم همه اینا با یه برنامه ریزی هماهنگ شده تو اوج پختگی بازیکنان الانمون جوونهامون ستاره میشن که چون تیممون هم تجربه داره و هم استعداد موفق میشه و اونوقت خروج ستاره هم نداریم برعکس طرح قبلی که فقط رو جوونا کار کردیم این بار نقشمون خیلی بهتره !!!!!اینکار ونگر رو تحسین می کنم اینکه برنامه ریزی کرده تو اوج پختگی آرتتا کازورلا جیرود و مونرئال و مرته ساکر و ورمایلن با حضور سوپراستارهایی مثل ژسنی و ویلشر و چمبرلین و والکات و نامهای دیگه امکان عدم موفقیتمون کمه اما باید دید آیا اون موقع اون عامل فساد کاری می کنه باسه تخریب تیم یا نه !!!!!!!!!!


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

من یک توپچی هستم

دیوید سیمن هانری و دنیس برکمپ ینس لمن و... مورد علاقه های من در گذشته و حال <br>اکنون در آرسنال چمبرلین را خیلی دوست دارم و ژسنی هم که جای خود دارد

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
بازدید پست : ۲,۳۱۷ بار
کل بازدید: ۵۸,۰۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰